annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm met abonnement kopen

Topic gestart op: 11-04-20 20h23

Antwoorden: 46 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Gsm met abonnement kopen

Ik zou weer een gsm willen aankopen met een orange abonnement maar nu dat volledig veranderd is begrijp ik er niet meer van.

Vond het vroeger veel eenvoudiger toen je gewoon koale, dolfijn, panter, ... moest intikken. Zou een intenst abonneme t nemen.

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
patrick2
Wijze
Wijze


@Cdt24801  schreef:

Het is toch wel ongelofelijk hé ...

Ik zit hier een heel epistel te schrijven, verduidelijkt met afbeeldingen, en intussen zijn er 7  (ja, zeven) posts bijgekomen waar een groot deel van wat ik hier net heb neergepoot ook al staat ....

Ik weet het, ik kan niet echt typen, het is met 2 (soms 3 of 4) vingers tegelijkertijd ... En dan die afbeeldingen, tekst corrigeren,  bijschaven, en dan tenslotte heel het boeltje herlezen alvorens op "post" te klikken ... Ja, Things Take Time .... 😇


Trek het je niet aan ik typ iets sneller ook met fouten en corrigeren erbij Stefaan maar jij hebt een heel groot voordeel...Waar wij 7 posten voor nodig hebben doe jij in 1 post 😛 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Voorbeeld voor de P30 Lite New Edition:

P30.JPG

Daar moet ge dan natuurlijk nog uw abo bijtellen, niet vergeten hé !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@cdt24802 bedankt!!! Ga dus data vzn €5 nemen!!!

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801 bedankt, begrijp nu dat ij best het goedkoopste data neem en dzn mijn gsm het goedkoopste uitkomt.  En ja weet dat ik dan bovenop mijn abonnement dan maandelijks de data nog moet bijbetalen en bij aankoop van een gsm nog dat eenmalig bedrag. En op mijn gsm typ ik ook niet zo snel, typ daar maar met 1 vinger en als ik aan de pc zit typ ik maar met 5 vingers op het klavier (want andere hand is lam)

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 goed om weten, maar geef nooit heel veel geld uit aan een gsm, want laat die al eens gemakkelijk vallen (en heb een beschermglas en flipcase)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen