annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Huawei p30 lite new edition

Topic gestart op: 11-04-20 19h54

Antwoorden: 4 antwoorden

Inezjj
Aspirant verkenner

Huawei p30 lite new edition

  • Deze voormiddag mijn nieuwe gsm aangekregen. Na het instellen van land/taal enz geraakt het niet verder dan het laden van : controleren van updates....... dit al sinds deze middag. Zeer frustrerend z’n nieuwe gsm dat niet wilt werken. Al 1x opnieuw opgestart en Sim uitgetrokken. 2x gewoon opgestart. Steekt momenteel 4 uur in (ondertussen ook aan het laden want batterij was bijna op) en nog steeds geen stap verder. Vind hiervan ook niks van problemen online. Klantendienst nu ook gesloten: iemand die er iets van kent ? Doe ik iets verkeerd ? Of is de gsm gewoon niet goed ? 
Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Inezjj  heb net gelezen dat er toch verschillende zijn met dat probleem op Huawei maar ook Samsung. Klink in de onderstaande link voor een factory reset te doen . 

https://hrdreset.com/huawei-p30-lite-hard-reset-huawei-p30-lite-soft-reset-recovery/

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Inezjj
Aspirant verkenner

Heb het gevonden: het is volume omhoog en power knop en kan gewoon De keuzen aantikken. Nu komt er beweging in dus nu even smodderen 😄 dank je wel voor de hulp alvast. Nu hopen dat direct werkt. Ook alles wissen want had al phone clone gedaan via men iPhone en misschien wronged daar het schoentje dus ga dit nu niet doen. Zet men contacten wel handmatig terug. Heb ik toch een bezigheid tijdens de lockdown 

Inezjj
Aspirant verkenner

Net geprobeerd. Met de power knop en volume omlaag gaat enkel de gsm terug aan en uit. Geen fastboot mode........

patrick2
Wijze
Wijze

@Inezjj  en tot waar brengt je dat ? Terug naar de updates en blijft weer staan ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen