Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-05-20 09h02
Antwoorden: 22 antwoorden
Iemand die een iphone SE heeft gekocht bij orange en tevreden zijn van het toestel. Ik zou graag wat reviews heben over het toestel
bedankt
@Ellentje het voordeel heb je al he je krijgt 5 jaar updates van Apple. Mijn SE ( de oude versie ervan ) krijgt ook nog updates. En zo heb ik nog wel wat voordelen die ik je kan geven maar als je al Apple gebruiker bent ken je die al 🙂
@lieselot-1 tuurlijk kan je helpen 🙂
Maar het was inderdaad de nieuwe SE. Die is pas uitgekomen en heb deze al gezien in een revieuw. Het is eigenlijk een Iphone 11 maar dan met het omhulsel van een Iphone 8. De verwachtingen zijn er goed van. Heb ook een Iphone SE nog liggen die nog werkt maar heb nu de Iphone 11 PRO en ben er tevreden van.
Prijs-kwaliteit top toestel!
Je kan bv bij bol.com, Mediamarkt,... Naar de reviews voor de iPhone SE kijken
@Ellentje het is heel goed dat je de reviews ervan bekijkt , zo kan je erachter komen wat de specs zijn en welke er te krijgen zijn en andere info. Maar het is nog altijd aan je zelf om het toestel te beoordelen. Ik heb een Iphone 11 pro maar ik hoor van sommige al naast mij of hier of waar ook ik moet dat niet. Het is ook een ander besturingssysteem ook wel wat jij misschien gewoon bent. Als je zegt ik gebruik al een Iphone dus ben dat gewoon dan zou ik hem kopen want dan heb je een Iphone 11 of 11 pro maar voor minder geld en de prestaties ervan zijn hetzelfde.
Als je twijfelt de Iphone SE te kopen dan zou ik het niet doen want het is toch veel geld en terug brengen is niet rap een optie.