annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe Iphone kopen of niet

Topic gestart op: 04-04-21 08h16

Antwoorden: 8 antwoorden

ini7
Aspirant verkenner

Nieuwe Iphone kopen of niet

OPGELOST

Hallo iedereen,

Ik ben heel hard aan het twijfelen om een nieuwe gsm aan te kopen. Alsook over welk merk ik dan zou nemen. Ik heb bijna altijd Iphone gehad maar vind de laatste tijd dat deze gsm’s best duur zijn geworden. Ik ben zelf iemand die heel moeilijk beslissingen kan nemen. Misschien kan ik door jullie de knoop doorhakken. Alvast bedankt! 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Dat moet je voor jezelf uitmaken.  Ben een iphone man.  En ja, ze zijn duurder

Heb een iphone 12 Pro en achteraf bezien was een gewone iPhone 12 ook goed geweest.

Mis wel mijn iphone XS, de 12 weegt meer

Hier heb je de lijst Smartphones en gsm's | Orange België

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ini7 

Zoals je merkt zijn er voor alle alternatieven wel voor- en tegenstanders te vinden, elk met hun argumenten.

Je hebt dus een hoop tegenstrijdige adviezen, wat heel menselijk is. Ook ik heb zo mijn voorkeur, hier komt geen ei-dinges binnen. Gewoon veel te duur. Hetzelfde is echter ook waar voor de "vlaggenschepen" van de andere merken. Ik geef geen €1.000 of meer uit voor een foon ... Nog niet eens de helft ...

Voor alle duidelijkheid, ge gaat mij dus niet horen zeggen dat ei-dinges of topmodellen van andere merken geen goede toestellen zijn. Ze zijn alleen pokkeduur.

Het voordeel van de "andere merken" is dat ze in hun gamma ook beter betaalbare modellen hebben. In de ei-store is zelfs het goedkoopste (recente) model nog zeer duur. 

Veel hangt dus ook af van uw besteedbaar budget. Eenieder doet met zijn eigen centen wat hij wil. Echt slechte foons zijn er niet meer, de echte very-low-budget foons misschien daargelaten.

Mijn raad is daarom: bepaal eerst in eer en geweten hoeveel je wil en kan besteden. Kijk daarna wat de markt voor dat budget te bieden heeft. Eens je daar een goed idee over hebt, kan je nog steeds eens terugkomen om enkele toestellen voor te leggen om er onze mening over te geven. Of je koopt dan meteen het toestel van uw keuze, tenslotte hebben wij daar niet over te beslissen.

Veel succes 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb een iPhone SE 2020 en ik ben daar tevreden van en die is in vergelijking met andere iPhones goedkoper.

Josette
Wijze
Wijze

@ini7  wij zijn Samsung fans.

Ieder zijn ding, hier komt niets van I in huis.

Succes met je keuze.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Dat moet je voor jezelf uitmaken.  Ben een iphone man.  En ja, ze zijn duurder

Heb een iphone 12 Pro en achteraf bezien was een gewone iPhone 12 ook goed geweest.

Mis wel mijn iphone XS, de 12 weegt meer

Hier heb je de lijst Smartphones en gsm's | Orange België

 

Leden met de meeste pluimen