Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-01-22 09h07
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
heb een nieuwe SIM kaart aangeschaft voor mijn moeder, daar ze een nieuwe telefoon heeft gekregen...
Zij gebruikt echter de prepaid kaart en nu vraag ik mij af als ik de nieuwe SIM kaart activeer of het resterende belbedrag gaat worden overgezet naar de nieuwe SIM kaart ?
Groeten,
Franky
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bedankt.
Is ondertussen gelukt en belkrediet is meegegaan naar nieuw toestel.
Overzetting kon wel niet via de klantenzone, maar moest via de helpdesk
Franky
Bedankt.
Is ondertussen gelukt en belkrediet is meegegaan naar nieuw toestel.
Overzetting kon wel niet via de klantenzone, maar moest via de helpdesk
Franky
@FrankyD Ik denk van wel - want een beltegoed gaat mee met een telefoonnummer, niet met een kaart
zie Mijn simkaart werkt niet meer ? | Orange België
en ook
Wat moet ik doen nu mijn simkaart verloren of gestolen is? | Orange België
@FrankyD goedemorgen,
ik vermoed van niet maar voor de zekerheid bel even naar een shop of neem via
FB -Messenger contact op.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |