- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Nieuwe SIM kaart
Hallo,
heb een nieuwe SIM kaart aangeschaft voor mijn moeder, daar ze een nieuwe telefoon heeft gekregen...
Zij gebruikt echter de prepaid kaart en nu vraag ik mij af als ik de nieuwe SIM kaart activeer of het resterende belbedrag gaat worden overgezet naar de nieuwe SIM kaart ?
Groeten,
Franky
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedankt.
Is ondertussen gelukt en belkrediet is meegegaan naar nieuw toestel.
Overzetting kon wel niet via de klantenzone, maar moest via de helpdesk
Franky
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedankt.
Is ondertussen gelukt en belkrediet is meegegaan naar nieuw toestel.
Overzetting kon wel niet via de klantenzone, maar moest via de helpdesk
Franky
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@FrankyD Ik denk van wel - want een beltegoed gaat mee met een telefoonnummer, niet met een kaart
zie Mijn simkaart werkt niet meer ? | Orange België
en ook
Wat moet ik doen nu mijn simkaart verloren of gestolen is? | Orange België
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@FrankyD goedemorgen,
ik vermoed van niet maar voor de zekerheid bel even naar een shop of neem via
FB -Messenger contact op.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
