annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe SIM kaart

Topic gestart op: 19-01-22 09h07

Antwoorden: 7 antwoorden

FrankyD
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe SIM kaart

OPGELOST

Hallo,

 

heb een nieuwe SIM kaart aangeschaft voor mijn moeder, daar ze een nieuwe telefoon heeft gekregen...

Zij gebruikt echter de prepaid kaart en nu vraag ik mij af als ik de nieuwe SIM kaart activeer of het resterende belbedrag gaat worden overgezet naar de nieuwe SIM kaart ?

Groeten,

Franky

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
FrankyD
Gewaardeerd verkenner

Bedankt.

Is ondertussen gelukt en belkrediet is meegegaan naar nieuw toestel.

Overzetting kon wel niet via de klantenzone, maar moest via de helpdesk

Franky

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
FrankyD
Gewaardeerd verkenner

Bedankt.

Is ondertussen gelukt en belkrediet is meegegaan naar nieuw toestel.

 

Overzetting kon wel niet via de klantenzone, maar moest via de helpdesk

 

Franky

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@FrankyD Ik denk van wel - want een beltegoed gaat mee met een telefoonnummer, niet met een kaart

zie Mijn simkaart werkt niet meer ? | Orange België

en ook

Wat moet ik doen nu mijn simkaart verloren of gestolen is? | Orange België

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@FrankyD  goedemorgen,

ik vermoed van niet maar voor de zekerheid bel even naar een shop of neem via

FB -Messenger contact op.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen