Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-23 18h50
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Door een technisch probleem met mijn smartphone is mijn SIM kaart geblokkeerd geraakt. Ik heb mijn PUK code nodig, en die zou ik online moeten kunnen vinden (er staan enkele voorbeelden op dit forum), maar bij mij lukt dit niet. Onder Mijn Toestellen zie ik volgende keuzes:
De eerste linkt heb ik niet geprobeerd, bij de twee andere krijg ik een foutmelding.
Misschien speelt dit een rol: ik heb een abonnement voor zelfstandigen (Orange Go Plus). Klantendienst kan ik blijkbaar enkel telefonisch bereiken, maar dat gaat nu dus niet lukken...
Trouwens: dit forum werkt helemaal niet goed in Firefox, ik heb een andere browser moeten gebruiken om deze vraag te kunnen stellen.
Met vriendelijke groeten,
Sam
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer het op uw klantenpagina niet lukt, er zijn nog mogelijkheden om uw PUK code te kennen:
Dag @SamL ,
Als je iemand kent met een Orange GSM, laat die dan even bellen naar de klantendienst, kies voor optie 1, daarna 4 en daarna terug 1. Je zal het GSM-nummer dan moeten invoeren waarvan je de pukcode wenst te verkrijgen.
@Pletse schreef:
Dag @SamL ,
Als je iemand kent met een Orange GSM, laat die dan even bellen naar de klantendienst, kies voor optie 1, daarna 4 en daarna terug 1. Je zal het GSM-nummer dan moeten invoeren waarvan je de pukcode wenst te verkrijgen.
Als dat klopt dan kan gelijk wie (die Orange klant is) mijn PUK code opvragen zolang hij maar mijn GSM nummer kent?
Als dat waar is dan vind ik dat een heel grove fout van Orange. Een PUK code is een persoonlijke, geheime code ...
Tussen haakjes, Firefox heeft inderdaad zijn nukken, maar globaal gezien werkt hier alles feilloos. Enkel wanneer je Tribe open hebt in een venster en een tweede venster opent en daarin naar iets van Orange surft durft Firefox de boel al eens saboteren.
Bij mij althans. Ik weet dat anderen ook nog andere ervaringen hebben.
Mijn antwoorden hier zijn allemaal vanuit de vurige vos gestuurd.
EDIT: het zou inderdaad aan uw professioneel abo kunnen liggen. Bij een gewoon klanten abo zie je dit: