Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-23 18h50
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Door een technisch probleem met mijn smartphone is mijn SIM kaart geblokkeerd geraakt. Ik heb mijn PUK code nodig, en die zou ik online moeten kunnen vinden (er staan enkele voorbeelden op dit forum), maar bij mij lukt dit niet. Onder Mijn Toestellen zie ik volgende keuzes:
De eerste linkt heb ik niet geprobeerd, bij de twee andere krijg ik een foutmelding.
Misschien speelt dit een rol: ik heb een abonnement voor zelfstandigen (Orange Go Plus). Klantendienst kan ik blijkbaar enkel telefonisch bereiken, maar dat gaat nu dus niet lukken...
Trouwens: dit forum werkt helemaal niet goed in Firefox, ik heb een andere browser moeten gebruiken om deze vraag te kunnen stellen.
Met vriendelijke groeten,
Sam
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer het op uw klantenpagina niet lukt, er zijn nog mogelijkheden om uw PUK code te kennen:
Goh, met een pukcode kun je niet veel uitspoken. Ben je je gsm kwijt? Dan vraag je nieuwe simkaart aan en kunnen ze al niks meer aanvangen met je simkaart/nummer 🤷♂️.
Bijna iedereen zijn gsm heeft een code of gebruikt face ID om het scherm te deblokkeren dus bvb ItsMe misbruiken lukt al niet en wanneer je de simkaart in een andere gsm steekt werkt ItsMe ook al niet meer.
Het enigste ze kunnen doen is bellen/sms’en en data gebruiken als ze de sim in een andere gsm steken. Ze kunnen ook al niet aan je telefoonboek want de smartphones slaan geen gsmnr’s meer op op de simkaart.
Tenzij ik iets over het hoofd zie heb ik persoonlijk geen schrik dat iemand mijn pukcode kan opvragen.