Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-08-23 19h30
Antwoorden: 3 antwoorden
Sinds eergisteren zit ik met het probleem dat ik geen berichten kan ontvangen/zenden, niet meer gebeld kan worden/zelf bellen en niet meer op mijn mobiel internet kan. Toen ik wilde kijken op de orange app kon ik mij enkel inloggen via een code dat per sms gestuurd wordt, maar aangezien ik niets van sms'en kan ontvangen raak ik dus ook de app niet binnen. Ik zit op een maandelijks abonnement, dat elke 10e van de maand omslaat, en de betalingen zijn normaal gezien ook in orde, maar toch ervaar ik dit probleem. Kan iemand helpen?
@anonymous1 @AnonymousLady @Anonymous
Beste,
Heb je al geprobeerd je sim kaart in een ander toestel te plaatsen en te zien of het dan werkt, mss ligt het aan je gsm? Of mss is je sim kaart stuk?
Je kunt mss via je laptop op fb messenger , Orange contacteren en zeggen wat er aan de hand is en dringend is? Of langs een Orange shop heen gaan?
Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen?
Veel succes, moest het opgelost zijn, kun je dit dan ook als opgelost aangeven aub?
Mvg
> Veel succes, moest het opgelost zijn, kun je dit dan ook als opgelost aangeven aub?
Anonymous belooft op zijn eerste communie zieltje van dit onmiddelijk te doen
@Anonymous
Hier gaan we daar niet mee kunnen helpen. Je dient echt de klantendienst te contacteren hiervoor. Maar nu je geen ontvangst hebt en dus niet kan bellen dien je aan iemand anders te vragen om eens te kunne bellen en dan bel je nummer : +32 2 745 95 00. Daar kun je dan ook vragen naar de dienst facturatie om te weten of je alles betaald hebt en anders de technische dienst als het een technisch probleem is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
2 | |
1 |