Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Smartphone + bestaand abonnement voorwaarden

OPGELOST

Beste

Ik ben sinds vorige maand veranderd van Dolfijn naar Koala, helaas begint mijn smartphone wat ouderdomsverschijnselen te vertonen. Ik hoorde dat er binnenkort (november) nieuwe acties komen voor abonemmenten met smartphones. Is het als jarenlange orange klant mogelijk om dan te kiezen voor eenzelfde Koala abonnement met een nieuwe smartphone aan kortingtarief?

alvast bedankt

mvg

Kevin

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Leidende sjamaan

@RafaelloBonito  schreef:

waarom een smartphone kopen van meer dan 800€ ? terwijl ene van een 350€ evengoed is !!!! 

Dat is een vraag die bij velen leeft, bij mij persoonlijk ook. Maar het staat iedereen vrij om zijn geld uit te geven zoals hij dat wenst. Al is het maar om steeds het neusje van de zalm te hebben. Zolang je het kan betalen zonder problemen op een ander niveau te scheppen is daar op zich niks mis mee.

Als je daarentgen leeft van droge boterhammen met een beetje confituur, ja, dan verdient ge slaag op uw blote billen als ge zulke uitgaven doet ...

Mijn persoonlijke mening uiteraard.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen