annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sms’en naar Zweeds nummer lukt niet

Topic gestart op: 10-11-22 18h31

Antwoorden: 8 antwoorden

Floep
Aspirant verkenner

Sms’en naar Zweeds nummer lukt niet

Ik kan dus geen berichten sturen naar een Zweeds nummer. Heel vreemd, want kan er wel naar bellen en zij kunnen mij wel sturen, maar telkens ik een bericht wil verzenden, komt er op bericht versturen mislukt. 
Heb al alle instellingen bekeken en ook mijn limiet buiten de bundel (dat is dus geen probleem, aangezien ik wel kan bellen). 
orange proberen contacteren maar nooit gehoor gehad, dus ik probeer het even hier. 

ik heb een iPhone mocht het ertoe doen. 

greets floep

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Floep 

Maar je kan niet in de instellingen kijken bij je contact persoon en dat is wat ik bedoel. 

De persoon zelf kan je geblokkeerd hebben , niet met opzet natuurlijk , maar die zijn of haar berichten inbox kan ook vol zitten , net zoals bij een email inbox , en dan worden de berichten ook niet ontvangen. 

Het is niet dat het probleem zo zeer bij jou kant moet zijn het kan ook aan de andere kant liggen. Dat soort dingen moet je ook zien te achterhalen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Floep
Aspirant verkenner

Patrick

 

ik heb even gevraagd en hij heeft net een nieuwe telefoon dus geen volle inbox en ik sta ook niet geblokkeerd. Hij kan mij dus wel sturen via gewone sms en ik kan hem wel bellen, maar sms’en gaan dus gewoon niet door .. 

0 pluimen
Floep
Aspirant verkenner

@patrick2 

 

ik heb net geprobeerd met een ander nummer en daar gaat mijn bericht dus wel gewoon door. 
Hij heeft wel al zitten kijken in z’n instellingen, maar nog niks gevonden. 
maar het zal dus wel iets met zijn instellingen te maken hebben. 

bedankt voor de hulp. 

gr 

sarah 

0 pluimen
Floep
Aspirant verkenner

Patrick 

oké ik snap het, ik zal eens luisteren bij hem of het daar misschien kan aan liggen. Blokkering lijkt me sterk, aangezien ik wel kan bellen. 

alvast bedankt en ik houd u op de hoogte!

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen