- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Surf extra simkaart nog steeds niet ontvangen
Hugh,
Op 28 maart jongstleden bestelde ik telefonisch een surf extra simkaart voor mijn tablet welke gekoppeld wordt aan mijn GO unlimited abo van mijn smartphone. Het probleem is dat ik deze nogsteeds niet ontvangen heb. Een paar dagen geleden belde ik met de klantenservice en ging die persoon een dossier hier over openen, waarop ik antwoordde dat hij in godsnaam toch die simkaart moest op sturen...
Maar ik heb ze nu nogsteeds niet!! Als ik ze volgende week niet heb hoeft het voor mij niet meer en zeg ik mijn Go unlimited abo onmiddellijk op. Als Orange hier mee leest zou ik mijn simkaart maar vlug opsturen...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
ik begrijp het antwoord nu veel beter, bedankt!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bij de verschillende contactmomenten met hun toen de simkaart later toekwam, heb ik wel meermaals gevraagd of ze mijn oude nummer konden gebruiken en ook bij de bestelling zelf heb ik dat aangeduid dat ik mijn huidige nummer wou. Ik kon het niet nog duidelijker maken, heb het heel veel herhaald, dus ik hoop tenzeerst dat dit mogelijk is anders heb ik geld verspild aan een simkaart. Toch bedankt! ik zal morgen bellen met de klantendienst en hopelijk kunnen ze me verder helpen. Normaal zou het moeten lukken, maar ik zal de nieuwe simkaart nog niet activeren om onomkeerbare fouten te vermijden.
Bedankt!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@henrietteishimw bel maar wanneer je tijd hebt. Maar technisch is het mogelijk dus geen probleem. Alleen wel ff wat geduld want het is daar drukker als normaal op dit moment maar het komt in orde. Daar ben ik zeker van.

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik begrijp de frustratie, maar je moet in deze huidige tijd geduld hebben. Ik heb ook zaken online gekocht en ik moet ook langer wachten dan normaal, maar ik heb geduld. Iedereen koopt online op dit moment en het zijn "mensen" zoals u en ik die echt alles proberen om de bestellingen geleverd te krijgen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Domi19630 hier leest de klantendienst niet mee helaas. Ik begrijp dat het lang wachten is op dit moment maar denk dat er meerdere zijn op dit moment waar een vertraging zit. Ik heb vandaag ook pas mijn bestelling gehad die bijna drie weken geleden is besteld. Het is voor de post net zo druk als voor Orange en iedereen zal er alles aan doen om alles op tijd geleverd te krijgen. Je kan eventueel via messenger sturen of via Twitter om daar eens te horen. Zij zullen je een antwoord geven , wij zijn ook gewoon klant hier.
