- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Toestel
Hallo ik heb een toestel besteld met abonement het abonement heb ik al maar mijn toestel is aangekondigd op het adres ik op gaf maar nu ist zo dathet toestel naar retouradres is en vroeg mij af kan ik deze naar mijn ander adres laten bezorgen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@jansswen schreef:
De klantendienst contacteren zal tevergeefs zijn vrees ik. Ik probeer dit zelf al meer dan een week en ben nog steeds niet geholpen. Als ik al iemand aan de lijn krijg, beloven die dat ik terug gecontacteerd zal worden (wat niet gebeurt).
Ik heb meer dan een week geleden een nieuw abonnement met smartphone besteld (én betaald).
Sindsdien heb ik geen netwerk meer, en de nieuwe simkaart/ smartphone heb ik niet ontvangen.
Voor zulke scenario's had ik al gevreesd ... Hopelijk ben je snel geholpen ....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Jan probeer het dan even via FB?
Klik hier maar.
