Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-09-23 11h26
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen, sinds een paar dagen blijft het volume redelijk laag als ik YouTube kijk op mijn iPhone. Als ik het harder zet is het beduidend lager dan voorheen. Ik heb de iphone (xs Max) al heropgestart en het blijft redelijk laag. Iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing? Bedankt alvast
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @cc ,
Beluister je Youtube via bluetooth oortjes? Of via luidsprekers van de GSM?
Via bluetooth oortjes: Iphone's hebben een modus om ervoor te zorgen dat je niet doof wordt en beperken het volume. Je kan dit aanpassen bij je bluetooth instellingen van je oortjes.
Luidsprekers van de GSM: als je filmpjes bekijkt van andere aanbieders of muziek afspeelt, heb je dan hetzelfde probleem? Misschien zijn je luidsprekers (gaatjes) verstopt waardoor het volume lager blijkt?
Hey @cc ,
Beluister je Youtube via bluetooth oortjes? Of via luidsprekers van de GSM?
Via bluetooth oortjes: Iphone's hebben een modus om ervoor te zorgen dat je niet doof wordt en beperken het volume. Je kan dit aanpassen bij je bluetooth instellingen van je oortjes.
Luidsprekers van de GSM: als je filmpjes bekijkt van andere aanbieders of muziek afspeelt, heb je dan hetzelfde probleem? Misschien zijn je luidsprekers (gaatjes) verstopt waardoor het volume lager blijkt?
@cc een goedemiddag,
je hebt nog eens een vraag erover gesteld gaat dit over dat zelfde toestel?
https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Beltoon-volume/m-p/139815
Ja toen was het de bekroon maar nu het volume van YouTube
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 |