Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-04-20 00h46
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Even om ons af te leiden van al hetgene dat buitenshuis ams zowel binnenshuis voor ons allen heeft afgespeeld...
De nieuwe SAMSUNG smartphone is er!!
Jep, jep,
De Samsung S20
Ik ben zo benieuwd naar zijn specififaties, aan hem effectief te kunnen in handjes hebben, zo enorm voor gespaard.
Oehhh, en de kleurenopties...
Gister pas de reclame op tv gezien dat hij is uitgekomen, nu zelf op onderzoek en vergelijkingen op diverse vlakken uit.
En een goed provider abbonement is cruciaal, natuurlijk.
En tot nu toe bën ik na 14j Proximus, naar 1,7j Telenet , overgestapt naar nu bija 2,5 j Orange klant, ik ben niet snem tevreden, maar nu durf ik toch wel zeggen, ik zit op dit moment nochsteeds bij voor mijn situatie "de best mogelijke provider" en met een vrij goed abbonement dat vanaf mogelijks gaat aangepast worden waarbij ik voor 30euro meer letterlijk alles jeb.
Swat, ik heb al teveel van jullie aandacht gevraagd, bên gewoon zo enthousiast. 🙂
Mvg,
Kelly
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@kellydebelder dat doe mij enorm deugt zo enthousiast iemand te zien !!
Hopelijk ga je ook snel je toestel hebben zodat je samen nog veel plezier gaat kunnen beleven. Trek maar goede foto's ....enne....deeltje er ene hier 🙂
ik lig al 5 weken te wachten op men samsung s20 ultra..triestige dienst orange vind k.
ik lig al 5 weken te wachten op men samsung s20 ultra..triestige dienst orange vind k.
ik lig al 5 weken te wachten op men samsung s20 ultra..triestige dienst orange vind k.
Ugh @Ken,
Totem hoopt dat je nu je toestel hebt gekregen, er zij inderdaad vertragingen bij de leveringen.
Contacteer sowieso het webcare-tribe op sociale media hieromtrent. Ze kunnen de status van je bestelling controlleren.
Totem's groetjes,
Totem
Bedankt voor het te melden
Hopelijk heb je die van jouw sneller dan de mijne.Ben al 3 weken aan het wachten op men samsung s20 ultra...orange al meer dan 15 keer gecontacteerd en elke keer met dezelfde onzin. Triestig vind k het. Nog steeds niets via bpost of van orange zelf uit.
Veel succes zou k zeggen.
Mvg