Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
kris1967
Gewaardeerde scout

aankoop iphone

Hallo iedereen,

Iemand die ook problemen ondervonden heeft bij aankoop smartphone via webshop?

Ik heb op 15 november 2020 een iphone 12 besteld op de webshop en betaald,bij levering bleek er een witte streep in het scherm te zitten en hebben we deze moeten terugsturen.

Na een tiental keer contact te hebben opgenomen met de klantendienst weten we nog altijd niet wat de oplossing zal worden.

Twee weken geleden kregen we zelfs een kredietnota van het toestel maar geen geld op de rekening,terug gebeld naar de klantendienst en daar wisten ze niets van een kredietnota en zeiden ze dat het dossier lopende was,

Vandaag 22 December weer gebeld en gingen ze weer een dossier openen en werd daar nogal bot bediend bovenop!

Ik heb het nu echt wel gehad met die klantendienst die op niks trekt en je geen duidelijk antwoord kan geven op je vraag.

Wordt vervolgt zeker....

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Leidende sjamaan

@kris1967  heb zelf ook al eens een Apple toestel moeten terug sturen omdat er een defect aan was en heb uiteindelijk 3 maanden gewacht voor Apple besliste dat ik een andere kreeg of mijn geld terug kreeg. Mijn toestel is ook nooit gemaakt geweest denk ik anders had ik die terug gehad. 

Met een Samsung heb ik dit ook al voorgehad en die was binnen de twee weken gemaakt en terug gestuurd. 

Wat ik er mee wil aangeven is dat Orange hier er voor niks tussen zit en dat de fabrikanten zelf beslissen. Ook hoe lang een reparatie duurt en of je een ander toestel krijgt of niet. En Apple is daarin tegen niet zo heel snel zoals je merkt. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
patrick2
Leidende sjamaan

@kris1967  dat een nieuwe gsm defect is al aan het begin is niet fijn. 

Nu het beste wat je gedaan hebt is de klantendienst gebeld , jammer dat je niet vriendelijk ontvangen bent maar dat is wat anders. Nu zal je moeten wachten tot Apple de herstelling gaat doen , omdat het naar Apple gaat. Beste is dus nu wat geduld uit oefenen is niet makkelijk maar toch proberen. Moest je met een week niks hebben vernomen kan je altijd nog eens bellen met de klantendienst. Of stuur via Facebook een bericht , als je een account hebt. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen