Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
E_Per
Gewaardeerd verkenner

heractivatie GSM nummer ... na desactivering in oktober

OPGELOST

Mijn nummer is sinds een dikke maand gedesactiveerd.
Reden: geen herlading gedaan in de laatste 12 maanden.

De Orange klantendienst vertelt me dat heractivatie niet gedaan wordt.

Waarom niet vroeg ik ? Policy.

Hoe Orange overhalen om toch mijn nummer te heractiveren.
Vermits de desactivatie niet lang geleden is, zou dit mogelijk moeten zijn.

Ik heb wel al de ombudsdienst aangeschreven. 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Josette
Veteraan sjamaan

@E_Per  goedemorgen,

deze krijg je van mij.

 

TagKerst.jpg

Van oktober tot nu is wel al een hele tijd hé.

Maar regeltjes zijn er om nageleefd de worden.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@E_Per  het is een voorwaarde van een herlaadkaart om je kaartje te herladen anders vervalt inderdaad je nummer. Dit is ook de policy en dat zal dus niet veranderen en dan betekend dat je je nummer kwijt bent. Het staat duidelijk in de voorwaarden en daar zal de ombudsdienst niks tegen kunnen doen vermoed ik.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
E_Per
Gewaardeerd verkenner

Het staat in de voorwaarden.
Juridisch kan ik dus niets maken.

Maar er bestaat ook zoiets als goodwill of coulantie.
Wat kost het Orange om het nummer te heractiveren ?
Zelfs als het iets kost, kan Orange er een prijs op plakken.

En klantentevreden telt dat ?
Of is er te weinig te verdienen aan prepaid & zijn ze die klanten liever kwijt ?

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@E_Per  Orange komt gewoon zijn voorwaarden na niet meer en niet minder. Het heeft niks met goodwill te maken of klanttevredenheid. Als iedereen dit aan de hand heeft en Orange zou dat voor iedereen moeten doen dan kunnen ze net zo goed die voorwaarden schrappen. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen