Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-12-20 20h23
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn nummer is sinds een dikke maand gedesactiveerd.
Reden: geen herlading gedaan in de laatste 12 maanden.
De Orange klantendienst vertelt me dat heractivatie niet gedaan wordt.
Waarom niet vroeg ik ? Policy.
Hoe Orange overhalen om toch mijn nummer te heractiveren.
Vermits de desactivatie niet lang geleden is, zou dit mogelijk moeten zijn.
Ik heb wel al de ombudsdienst aangeschreven.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Toch een happy end, met de hulp van de ombudsdiest.
Orange was uitzonderlijk bereid uit commerciële redenen het nummer te heractiveren. :-))
@E_Per het is een voorwaarde van een herlaadkaart om je kaartje te herladen anders vervalt inderdaad je nummer. Dit is ook de policy en dat zal dus niet veranderen en dan betekend dat je je nummer kwijt bent. Het staat duidelijk in de voorwaarden en daar zal de ombudsdienst niks tegen kunnen doen vermoed ik.
Het staat in de voorwaarden.
Juridisch kan ik dus niets maken.
Maar er bestaat ook zoiets als goodwill of coulantie.
Wat kost het Orange om het nummer te heractiveren ?
Zelfs als het iets kost, kan Orange er een prijs op plakken.
En klantentevreden telt dat ?
Of is er te weinig te verdienen aan prepaid & zijn ze die klanten liever kwijt ?
@E_Per Orange komt gewoon zijn voorwaarden na niet meer en niet minder. Het heeft niks met goodwill te maken of klanttevredenheid. Als iedereen dit aan de hand heeft en Orange zou dat voor iedereen moeten doen dan kunnen ze net zo goed die voorwaarden schrappen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
5 | |
3 | |
3 | |
2 |