Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-05-24 14h44
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik heb een nieuw gsm-nummer gekregen in een Orange shop maar geen nieuwe SIM-kaart. Het nieuwe telefoonnummer is actief ik kan ermee bellen, gebeld worden enz. maar als ik een bericht verstuur verschijnt nog steeds mijn oud telefoonnummer in het bericht. De hulplijn van Orange heeft mij aangeraden om RSC-chat even uit te zetten en terug aan te zetten maar dan zie ik dat mijn telefoon nog steeds verbinding probeert te maken met het oud nummer en dat lukt niet meer natuurlijk. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat ik geen nieuwe SIM-kaart gekregen heb en dat het oude nummer ergens vast opgeslagen is in de SIM-kaart maar dat ontkent de hulplijnmedewerker van Orange. Mijn telefoon is een Galaxy S21
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bedankt voor de snelle reactie, Josette. De RSC-chat aan en uitzetten was ook de tip die ik van de helpdesk-medewerker gekregen had, maar dat schijnt niet te helpen. Ik heb contact genomen met de chat van Orange en daar hebben ze mij gezegd dat ik mijn nieuw telefoonnummer moest aanpassen in mijn Google account en dat werkt. Groetjes
@FredM goedemiddag,
dit vind ik erover.
Of neem even via FB-Messenger contact.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Bedankt voor de snelle reactie, Josette. De RSC-chat aan en uitzetten was ook de tip die ik van de helpdesk-medewerker gekregen had, maar dat schijnt niet te helpen. Ik heb contact genomen met de chat van Orange en daar hebben ze mij gezegd dat ik mijn nieuw telefoonnummer moest aanpassen in mijn Google account en dat werkt. Groetjes