annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

identificatie na nieuw telefoonnummer

Topic gestart op: 25-05-24 14h44

Antwoorden: 3 antwoorden

FredM
Gewaardeerd verkenner

identificatie na nieuw telefoonnummer

OPGELOST

ik heb een nieuw gsm-nummer gekregen in een Orange shop maar geen nieuwe SIM-kaart.  Het nieuwe telefoonnummer is actief ik kan ermee bellen, gebeld worden enz.  maar als ik een bericht verstuur verschijnt nog steeds mijn oud telefoonnummer in het bericht.  De hulplijn van Orange heeft mij aangeraden om RSC-chat even uit te zetten en terug aan te zetten maar dan zie ik dat mijn telefoon nog steeds verbinding probeert te maken met het oud nummer en dat lukt niet meer natuurlijk.  Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat ik geen nieuwe SIM-kaart gekregen heb en dat het oude nummer ergens vast opgeslagen is in de SIM-kaart maar dat ontkent de hulplijnmedewerker van Orange. Mijn telefoon is een Galaxy S21

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
FredM
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de snelle reactie, Josette.  De RSC-chat aan en uitzetten was ook de tip die ik van de helpdesk-medewerker gekregen had, maar dat schijnt niet te helpen.  Ik heb contact genomen met de chat van Orange en daar hebben ze mij gezegd dat ik mijn nieuw telefoonnummer moest aanpassen in mijn Google account en dat werkt. Groetjes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@FredM  goedemiddag,

dit vind ik erover.

RCS-chats aan- of uitzetten
  1. Open Google Berichten op je apparaat.
  2. Tik rechtsboven op je profielfoto of icoon. Instellingen voor berichten.
  3. Tik op RCS-chats.
  4. Zet RCS-chats aan of uit.

Of neem even via FB-Messenger contact.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

 

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
FredM
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de snelle reactie, Josette.  De RSC-chat aan en uitzetten was ook de tip die ik van de helpdesk-medewerker gekregen had, maar dat schijnt niet te helpen.  Ik heb contact genomen met de chat van Orange en daar hebben ze mij gezegd dat ik mijn nieuw telefoonnummer moest aanpassen in mijn Google account en dat werkt. Groetjes

Josette
Wijze
Wijze

@FredM dank je wel voor je antwoord dan nu

maar telefoneren.

Fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen