Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
🙄😶😑
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Ben een paar uurtjes terug in mijn bed 🛌 gekropen nog wat geslapen 🛌 want veel nacht lawaai geweest . koffietje gedronken en verder aan het verven .
@patrick2 profiteer maar nog van je laatste week verlof zal je nog goed 👍 doen .
@bigMODDER ik kan tamelijk goed tegen de zon 🌞 smeer mij geregeld dan ook goed in met factor 50 en verbrand 🥵 ook niet .
als de grote hitte komt gebruik ik natuurlijk mijn verstand en ga ik wel wat binnen of doe ik eens een terrasje .
@Cdt24801 een fijne dag voor wat je ook van plan bent Geniet er van .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik heb vandaag een rondrit van fietsers mee in goede banen geleid, samen met de collega's van de mobiele seingevers. Velo against cancer. Het was warm en we hebben goed onze pollen vol gehad, maar dat is leuker dan niks te doen hebben hé
De organisatie heeft ook een mooie som verwezenlijkt voor hun goede doel 😎
@Cdt24801 Dat is een zeer goed doel , hoe meer er opgehaald wordt hoe meer er kan gedaan worden voor deze goede doelen . Je kan het als de beste samen met andere werken . En dat met deze warmte proficiat voor jullie allemaal. Fijne avond .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt