Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-22 06h33
Antwoorden: 164 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan het nieuwe jaar hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514
@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.
Ja watte 5 gr warmer dan gisterenmorgen.
Wat een verschil.
@Tinneke2 daar zullen ze blij mee zijn.
Fijne woensdag allemaal.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
@Josette Nee inderdaad wij mogen zeker niet klagen . De mensen zonder water 💧 en elektriciteit voor hun is het een ramp . De beelden op tv 📺 hebben me wakker gehouden verschrikkelijk. En nog maar te zwijgen hoeveel er al gestorven zijn van de vrieskou ouderen en kinderen 👧 en al de rest . Eerst de oorlog die aan de gang nog is 😢maakt me zo verdrietig.
Goede tip zal er een deken op leggen . Op het raam ligt al een folie speciaal voor vrieskou .
Ben nu terug voor een paar dagen thuis 🏠 van gister middag . Ook thuis wat klussen .
@patrick2 hopelijk niet al te veel afgezien van de kou .verwarm je maar goed als je thuis 🏠 komt met een lekker ☕️.
voor de rest iedereen een fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedenavond.
@Tinneke2 bij thuis komst geen koffie meer dan ga ik mijn electrisch deken aanzetten dan de kou in met de dames. Dan na een tien minuten buiten en een sigaret is het bed warm en gaan we er in dan is het heerlijk warm.
Maar het is idd koud te koud voor mij want hier houd ik dus echt niet van maar ja het is winter dat kan ik niet veranderen.
Nu lekker koffie drinken en wakker worden en de kachel staat al aan.
Voor de rest aan allen een fijne avond.
@patrick2 jeetje schaam je zo jong en dan zo een deken.
Waar is de tijd dat de bloemen op de vensters stonden
van de vries?
Kijk maar uit zijn al velen ongevallen mee gebeurd.