annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  

Euh jaaa zeker ..... dan was ik verder van huis als ik in verwachting ben. Dan verdien ik een prijs 🙂 


Ja weet ge, tegenwoordig moet ge van niks meer verschieten ... Er loopt vanalles rond: mannen, vrouwen, mannen die als meisje begonnen zijn, vrouwen die als jongen begonnen zijn en echte natuurlijke hermafrodieten bestaan er ook. Om dan nog te zwijgen van de "omgebouwden" wiens "ombouw" niet volledig 100 % is ...

En in die laatste categorie kunt ge dus wel degelijk een "man" tegenkomen die in verwachting is ...

Die prijs die ge aanhaalt is dus helemaal niet denkbeeldig, denk dat het niet de eerste is die hem zou verdienen ...

Niet dat ik u verdenk van "omgebouwd" te zijn hé, het is maar om aan te tonen dat mijn grapje eigenlijk niet zo onmogelijk is .... 😋

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  

Euh jaaa zeker ..... dan was ik verder van huis als ik in verwachting ben. Dan verdien ik een prijs 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ook een fijne avond gewenst Josette. Slaapwel vannacht en tot morgen 😚

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Stefaan, jij doet een ....... lachen!

Nog een fijne avond voor allen die deze kamer zijn binnengekomen.

Hier was het lui eten,  Douglas na 2 maanden een pizza gaan halen

ik mag dat niet eten en de deze ja lekkere frietjes met vis. 

Precious1tot.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Nog een geluk dat je niet in verwachting bent .... 😈

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen