Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
dolmuisje
Veteraan verkenner

Nieuwe Triber

OPGELOST

Hallo, ik ben nieuw hier, ben alles beetje aan het onderzoeken, hopelijk lukt het mij hoe alles hier werkt 😉 groetjes 

Labels (1)
77 ANTWOORDEN 77
Cdt24801
Leidende sjamaan

@Mik01 

IK ben vroeger nog Mobistar klant geweest van het eerste uur, lang voor het Orange werd. Ik had indertijd een spaarformule aan mijn account gekoppeld; Hoe langer en hoe meer je belde en klant was, hoe meer punten je verdiende. En met die punten kon je iets kopen in de Mobistar webshop. Zowel kleine dingen die je snel verdiend had als duurdere dingen waarvoor je toch een behoorlijke tijd moest sparen.

Ik heb zo bvb een nieuwe gsm gekocht met mijn punten (was voor de tijd dat er smartfoons bestonden, dat wel).

Dat vond ik een heel goed systeem. De keuze in die webshop was vrij uitgebreid.

Maar ja, weet je, ik ben ook ooit "jong en mooi" geweest, nu ben ik nog enkel "en" .... Evolutie heet dat ...

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

@Cdt24801  en @Mik01  het punten systeem was ook bij Proximus. Nu tegenwoordig is dat kortingen op dagjes uit of bepaalde aankopen die je kan doen , en dan nog niet eens bij Proximus zelf. Heb in het verleden deze punten ooit gehad toen ik nog Proximus was maar je kon wel kiezen uit interessante dingen. Denk hierbij aan belminuten extra of extra data , je kon ook een gsm kopen bij zoveel punten. Op zich een goed systeem en dat zou eventueel ook kunnen passen bij Orange. Maar goed we hebben en krijgen iets laat dat voorop staan want @Cdt24801  en ik zelf krijgen niks bij Telenet , behalve de factuur 🙂 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Mik01
Leidende verkenner

De vraag is dan nog : Waarom blijf je er dan bij? Als het toch maar de rekening is die je krijgt.

dolmuisje
Veteraan verkenner

@Mik01  Iedereen geeft een vrije keus welke Provider hij neemt of bij blijft, voor ons is het niet evident om te zomaar te veranderen, komt wel als alles in orde kan gebracht worden met de servers, Telenet is voor mij nu nog het beste, gsm ben ik bij orange omdat ik via Telenet bijna geen bereik had in onze omgeving 😉

@patrick2 toch was dit in het verleden anders bij Telenet zelf heb ik indertijd nog een uurwerk gekregen dacht tgv 10 jaar Telenet, met een prijsvraag omtrent nieuwe abonnementen eens een surround set met radio van LG, bij verjaardagen een gratis te huren film, men voelde zich ook niet te goed om compensaties te geven (teveel problemen met decoder enz.), als je dreigde weg te gaan viel er ook wel eens iets te regelen. Dat is nu wel even anders en dat bedoel ik niet positief. Toch heb ikzelf nooit te klagen gehad over Telenet.

Leden met de meeste pluimen