Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
dolmuisje
Veteraan verkenner

Nieuwe Triber

OPGELOST

Hallo, ik ben nieuw hier, ben alles beetje aan het onderzoeken, hopelijk lukt het mij hoe alles hier werkt 😉 groetjes 

Labels (1)
77 ANTWOORDEN 77

@kellydebelder 

Ik ga een kleine correctie aanbrengen aan uw post: @CandiceV  was de eerste Community Manager van Tribe maar heeft andere oorden opgezocht in september 2018.

Het heeft dus geen nut meer om haar te mentionen met een vraag, want zij zal er niet meer op kunnen antwoorden ...

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

dolmuisje
Veteraan verkenner

@Cdt24801  hallo, vraagje heb al enige tijd orange cloud, tot nu kreeg ik de badge niet, is er hier misschien een reden voor?

groetjes

dolmuisje 😉

@dolmuisje  heb even geduld. Je krijgt deze badge vanzelf erbij maar dat heeft tijd nodig. Hoe langer je die cloud gebruikt des te eerder je die badge ziet komen.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
dolmuisje
Veteraan verkenner

@patrick2  Ok dank u 😉

K_S
Veteraan verkenner

Sorry dat ik even antwoord,

Kan je niet even contact opnemen met orange om dit in orde te brengen? Bij mij staat ze er wel tussen en heb cloud nu denk ik 2 jaar... succes en hopelijk komt ze er snel op te staan 😉 

Leden met de meeste pluimen