annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange club

Topic gestart op: 06-10-20 22h08

Antwoorden: 39 antwoorden

ElsFra
Gewaardeerd verkenner

Orange club

OPGELOST

Hallo,

Weet iemand wat de Orange Club is? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ElsFra  heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂 

Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.

https://www.orangeclub.be/nl/become

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 ANTWOORDEN 39
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Timm1983 

Het is voor ons, Tribers, een even groot raadsel als voor u ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Timm1983
Ervaren verkenner

Hallo allemaal,
Nog geen badge Orange Club, maar ik heb wel op 10/10 een andere badge toegekend gekregen, de Family badge, zijn er nog leden die onlangs deze badge gekregen hebben, ik moet er nog 1 hebben, want ik heb er al 2 van de 3, en dan heb ik terug een cadeau van Orange.
Ik ga nu voor de Digital Detox badge, een paar uur of een hele dag zonder gsm, je gsm uitgeschakeld in de kast leggen en de tijd doorbrengen met je dierbaren of ondertussen tv kijken of zo, dat zal me wel lukken, daarna gewoon DETOX sturen naar 8790 en je ontvangt je nieuwe badge, dit zal dus mijn nieuwe uitdaging worden. Ik hou jullie op de hoogte.
Timm1983

Inge96
Gewaardeerd verkenner

@Timm1983 

Ik heb deze gedaan van 8u tot 22u telefoon niet gebruikt, daarna de sms gestuurd maar nog steeds geen badge gekregen. Nu zie ik m er niet meer tussen staan ook🤔

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Timm1983 

Ik ben die uitdaging nog niet aangegaan, maar die badge staat bij mij er wel degelijk nog steeds tussen (als mogelijks te verdienen badge, ik heb ze dus voor alle duidelijkheid nog niet verdiend)

Die badge heet Digital Detox

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Timm1983  da familie badge heb ik gekregen dus dat is in orde. De detox badge zal ik niet krijgen aangezien het toestel altijd aanstaat en zeker voor het werk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen