Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-20 22h08
Antwoorden: 45 antwoorden
@ElsFra heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂
Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.
@Timm1983 da familie badge heb ik gekregen dus dat is in orde. De detox badge zal ik niet krijgen aangezien het toestel altijd aanstaat en zeker voor het werk.
Ik heb deze badge gekregen, zonder dat mijn gsm 1dag uit is geweest, dus eigenlijk is het niet nodig, dat je jou gsm afsluit 😉
@dolmuisje voor de Orange club badge hoef je jou gsm niet af te sluiten maar voor de Detox badge is het iets anders. Dan dien je deze niet te gebruiken en als je die dan weer aanzet dan zien ze dat via de sim of er verkeer op geweest is. Als je dan Detox stuurt per sms dan kan je die badge krijgen.
Blijkbaar is die Family Badge ingevoerd op 10 oktober en hebben een heleboel klanten die meteen ook gekregen, ikzelf incluis.
Ik weet wel niet wat de verdienste ervan is. Waarmee ik bedoel: wat moet je gedaan hebben om deze badge te verdienen?
Ik heb de familiebadge ook gekregen gewoon door mijn echtgenote aan te melden