Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-20 22h08
Antwoorden: 45 antwoorden
@ElsFra heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂
Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.
Om deze badge te verdienen volstaat het je gsmnummer van je familieleden bij je eigen MyOrange app toe te voegen. Zie foto:
Ik weet wel nog steeds niet waarom ik die gekregen heb. Volgens de uitleg van @patrick2 in het desbetreffende topic klopt het in mijn situatie niet. Geen twee nummers, noch familie op mijn account. Only me and myself. Maar wel de badge gekregen.
Ik heb wel twee nummers, een abo en een prepaid, maar die hebben elk hun eigen klantenzone en account met eigen badges. Zo bvb, ik herlaad de prepaid via mijn abo toestel, maar het is uiteraard het prepaid account dat in zijn klantenzone de badge "Digital Reload" gekregen heeft.
@ Cdt24801,
Ik had op 10 oktober ook de Family badge gekregen en ineens en ik stond op 2/3 badges, dus ik moest er nog 1 hebben, nu had ik vandaag meegedaan voor de Detox badge (1 dag zonder gsm), daarnet bij het terug opstarten van mijn gsm zag ik in My Orange dat ik ineens terug op 1/3 badges sta en dat ik de Family badge niet meer heb, tenslotte heb ik ook geen meerdere nummers of abonnementen op mijn naam, misschien dat het een fout van Orange zal geweest zijn, misschien dat je de Family badge ook wel zult kwijt zijn binnen een paar dagen. Ik ben nu werkelijk eens benieuwd wanneer ik de Detox badge zal hebben, want nu is het voor mij afwachten...
Timm1983