Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-18 20h58
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Net klant, maar pff mogelijk al spijt.
Decoder loopt vast, nu krijg ik hem zelf niet meer opgestart (reset knop in en de stroom terug op).
Blijft hangen nadat het BooT menu opgestart is (na de paarse balk)
Iemand nog een idee (buiten het door het raam gooien) ....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk niet dat het loont om naar de Orangeshop te gaan voor dit probleem, gezien deze bij mijn weten geen omruil decoders hebben. Beste gewoon de klantendienst bellen die deze kunnen testen. Hierbij ook een link met verdere info omtrent de decoder : https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/decoder-handleiding
Patrick, het mag niet de bedoeling zijn het toestel steeds van stroom te onderbreken Dit is trouwens al niet goed voor het apparaat zelf.
Zo gauw mag een digi recorder niet vast lopen. Ik heb de mijne nog maar een half jaar en het ding heeft iedere week wel iets.
Op zich ben ik tevreden bij orange Alleen de apparaten zijn toch iets minder kwaliteit. Ook mijn vaste telefoon bij orange laat soms de wensen over ...
We zullen daar mee moeten leren leven vrees ik. De decoder moet al bijna uitgebrand zijn alvorens je een nieuwe krijgt. Mijn 2 decoders moeten ook minstens 1 keer per week worden heropgestart omdat ze vast lopen enz. Bel er al niet meer voor naar de helpdesk.
Er loopt reeds geruime tijd een tweede thread met hetzelfde onderwerp. Vele pagina's lang, maar het huidige einde is vast interessant voor jullie:
https://community.orange.be/t5/Televisie/Decoder-loopt-vast/m-p/16125#M1415
Veel leesplezier en uiteraard succes bij het omruilen