Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
143 ANTWOORDEN 143
Highlighted
Leidende sjamaan


@wossol  schreef:

Eergisteren de nieuwe decoder geïnstalleerd gekregen, tot nu toe geen problemen. De technieker zei dat het ook een bekend probleem was, hij vond het in elk geval niet raar dat de decoder omgewisseld moest worden.


Tja, die man zal dat heel dikwijls meemaken zeker ...

En uw nieuwe, is dit er eentje van de goede reeks (serienummer beginnend met 31)?

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ja, is er een met serienummer 31 inderdaad!

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@wossol

Dat is dan goed nieuws, volgens de ervaring van MTY007 is deze reeks wel degelijk verbeterd en zou het probleem van de baan zijn.

Je hebt hem nog maar pas, maar hou je ons hier op de hoogte? Thx.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Beste Cdt 24801 , 
heb je dan ook expliciet aan de telefoon gevraag dat ze enkel het nieuwe model

de 31 kwamen plaatsen ter  vervanging ??? Ik hoop dat ik niet teveel zal moeten aandringen.
MVG Dominiek

 

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Hallo

ben blij voor jullie ,bij mij de technieker 6 keer geweest elke keer een nieuw decoder met de slecht serie nummer  die beginnen met 27. ...... geplaatst in totaal 4 , nu de 2 februari 2019 de techniek op nieuw geweest met en nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ tot nu toe geen probleem meer ,eindelijk kan onze de tv normaal bekijken .grtj

Highlighted
Leidende sjamaan


@TwonickyII  schreef:

Beste Cdt 24801 , 
heb je dan ook expliciet aan de telefoon gevraag dat ze enkel het nieuwe model

de 31 kwamen plaatsen ter  vervanging ??? Ik hoop dat ik niet teveel zal moeten aandringen.
MVG Dominiek

 


Hoi, ik heb de zaak hier van nabij gevolgd, maar het is @wossol die de klantendienst gebeld heeft en een nieuw exemplaar geëist en gekregen heeft. Aan hem/haar om uw vraag te beantwoorden.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Hallo

zeker weet heb de nieuw decoder van de 2 februari 2019 ,nog geen probleem gehad  vroeg dat was 3 tot 4 keer paar  weken niet plezant maar nu Weel .grtj

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ja, wat ik heb gezegd:

- Probleem dat decoder vastloopt.

- Volgens het forum moet ik er een met serienummer 31 hebben en ik zou graag hebben dat deze geleverd wordt.
Daarop gaf de klantendienst aan dat dit geen probleem was en kon er direct een afspraak gemaakt worden. Mocht er iemand moeilijk doen, dan gewoon eisen dat dit gedaan wordt. Je betaalt immers voor een werkend product! 

Eerder ook wel iemand aan de lijn gehad die zei dat het niet verholpen zou worden met een andere decoder en er gewacht moest worden op een software update in maart. Het is dus essentiëel dat je voet bij stuk houdt en niet akkoord gaat voordat je een nieuwe decoder krijgt.

Highlighted
Leidende sjamaan

@wossol

Dat noem ik nu eens heel nuttige en bruikbare informatie Smiley Erg vrolijk

Bedankt om dit zo open met ons allen te delen Smiley Vrolijk

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Dag allemal 

tot nu toe geen probleem meer met de decodeur van orange en dat is vanaf de 2 februari ,met de nieuw serie nummer 31......... ,ik hoorp dat voor jullie ook ,Super nu als nog probleem laat mijaub weet.Grtj

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen