Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
TwonickyII
Veteraan verkenner

Re: Decoder loopt vast

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat doe optie SPeedboost eigenlijk is ???
Als het is wat ik denk, het sneller opstarten van je  tv decoder dan vind ik het des te schandaliger dat je dit expliciet moet anvragen. Ik wist zelfs het bestaan hiervan niet af. 
En wat die twee dagen beteft, best bellen, want ik heb een volle week mogen wachten op een activatie
van op afstand .

Groetjes

0 pluimen
Davido
Aspirant verkenner

speedboost: internet aan dubbele snelheid: 200mbit download, 20 upload

heeft niets met TV te maken

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Ha ok ,

Dacht het al..
Thx 

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Beste

geen paniek dat was voor onze het zelde de probleem na 5 dagen was in orde maar zeker naar orange bellen voor en klein compensatie zeker doen .mvg

0 pluimen
Davido
Aspirant verkenner

hier ondertussen sinds vorige week dinsdag geen TV... 

al 3 dagen na elkaar gebeld, men ging mij steeds opnieuw contacteren.

dit is wel heel slechte service...

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Beste Davido,
Misschien zijn ze aan het werken in de straat , of is er een beschadiging van de kabel?
Niet afhouden , blijven bellen want dit kan echt niet.
Bij mij hebben ze wel telkens geantwoord , ik weet niet wat het probleem juist is,
had je al Tv voordat hij uitviel???
Of is er een ander oorzaak ???
Heb je al gekene of je decoder aan het internet is gekoppeld? Dat hij via je UTP(internet) babel
verbinding heeft ?? Want dit kan een oorzaak zijn dat je geen tv hebt.
Je doet dit via de huisknop en via het menu ga je naar instellingen.
Kies in het menu internetverbinding , controleren en kijk of je verbinding hebt.
Als je verbinding hebt is er een ander  probleem, heb je echter geen verbinding
met je modem , dan is er iets mis met in interne verbinding.
Ik heb dit ook voor gehad en heb toen mijn utp kabel verstoken en bleek dat op de oude lijn waarop ik
 zat geen internet zat en op de nieuwe wel, ik heb een contactdoos waar twee utp aansluitingen zitten en ene was niet aangesloten. Nadat ik ze verwisselt had was alles terug ok.
Misschien toch een checken.
MVG 

0 pluimen
Davido
Aspirant verkenner

ze hebben vorige week dinsdag mijn oude decoder meegenomen omdat die soms vast liep.

technieker kon ter plaatse de nieuwe decoder niet activeren, maar dit ging in de loop van de dag wel opgelost zijn..

nu 7 dagen later... nog steeds niets

0 pluimen
Davido
Aspirant verkenner

als ik de decoder op zet komt er op dat ik niet geabboneerd ben om de tv kanalen..

andere decoder werkt overigens wel.

Maar ik begrijp niet goed hoe het 7 dagen kan duren om bij orange iets te activeren...

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Davido  schreef:

als ik de decoder op zet komt er op dat ik niet geabboneerd ben om de tv kanalen..

andere decoder werkt overigens wel.

Maar ik begrijp niet goed hoe het 7 dagen kan duren om bij orange iets te activeren...

Ja, dat is duidelijk een decoder die niet  goed/juist geactiveerd is op uw account. De klantendienst blijven lastigvallen zou ik zeggen ... En eens een shop binnenspringen om uw account ter plekke na te kijken ...

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

HAllo,

Dit is idd de enige manier, blijven bellen..
Helaas 

Leden met de meeste pluimen