Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-18 15h39
Antwoorden: 30 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren. Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen.
De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.
Mooie en snelle service van Orange! Uch!
Cornelis,
ik denk het wel. Heb het niet meer gehad.
Groeten Peter
Peter,
Ik heb zelf een silent 120mm pc cooler gemaakt op USB. Die aangesloten op de USB poort van de digicorder en sinds dien geen reboots meer gehad. 🙂
Zo kan het apparaatje mooi in de kast weggewerkt blijven.
Groeten,
Cornelis
Hey Cornelis,
tot nu toe lijkt het in orde, maar nog niet veel gekeken. Moest het terug komen laat ik het zeker weten.
Groeten Peter
Hier heb ik al van in het begin dezelfde problemen met die decoder van orange,ik heb alle instellingen al meermaals gecheckt en nagelopen ,handmatig reboten ,aan uit enz enz .Toch blijft het probleem zich voordoen tijdens het TV kijken .Wat zich steeds voordoet is automatisch reboot die start en dit vanals de binnen temperatuur boven de 21 graden komt gegarrandeerd prijs .
Heel vervelend probeem waarvan men bijzonder gefrustreerd raakt tijdens het volgen van een programma.Zo kan het niet blijven en moet ik veranderen .
Heeft uwe decoder wel genoeg koeling ?