annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geprogrammeerde opnames

Topic gestart op: 02-02-20 13h18

Antwoorden: 10 antwoorden

Kschol89
Rekruut scout

Geprogrammeerde opnames

Geprogrammeerde opnames nemen soms niet op. 

Vb. Home and away stag dagelijks geprogrammeerd, soms mis ik een week aan opnames. Wanneer ik dit controleer op het moment waarop het programma speelt, staat de rode bol van opnemen er niet bij. 

Wanneer ik op opname opties duw staat er wel 'alle afleveringen' 

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Kimmi
Gewaardeerd verkenner

ik moet hier de decoder 2 à 3 maal PER DAG herstarten om de geplande opnames te laten doorgaan ! 

dit is een echte schande !

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

ik moet hier de decoder 2 à 3 maal PER DAG herstarten om de geplande opnames te laten doorgaan ! 

dit is een echte schande !

Ugh @Kimmi,

Hier vind je tips&tricks om je decoder opnieuw aan de praat te krijgen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Geprogrammeerde opnames nemen soms niet op. 

Vb. Home and away stag dagelijks geprogrammeerd, soms mis ik een week aan opnames. Wanneer ik dit controleer op het moment waarop het programma speelt, staat de rode bol van opnemen er niet bij. 

Wanneer ik op opname opties duw staat er wel 'alle afleveringen' 

Hallo @Kschol89,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kschol89  en @Ceulemansj_  misschien eens proberen de decoder zonder stroom te zetten met de knop dus de decoder uitzetten. Wacht hier een kleine minuut en strat deze terug op. Moest dat geen oplossing bieden kan je altijd eens een reset uitvoeren maar LET OP .... dat doet alle andere opnames verdwijnen en komen niet terug !!!!

Probeer ook eens per dag de opname in te stellen en zie of het programma opgenomen wordt want als dat niet geval is kan het aan het programma zelf liggen. 

@Ceulemansj_  heb je dit probleem bij exact hetzelfde programma ? of bij meerdere programma's ?

@Kschol89  voor jou exact dezelfde vraag enkel dat ene programma of meerdere programma's ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen