annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herbekijken tv programma

Topic gestart op: 20-09-21 19h31

Antwoorden: 14 antwoorden

Hanan
Ervaren verkenner

Herbekijken tv programma

OPGELOST

Kan je via orange bijvoorbeeld het nieuws gewoon herbekijken zonder deze hoeven telkens op te nemen.  Want ik zie dat niet zo direct

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Hanan  

Orange bied geen terugkijk tv aan dat zit niet in het pakket. Je kan het opnemen zoals je dat nu doet dat is een optie. Eventueel kan je wel als het programma begonnen is terug in de tijd gaan ( met maximaal een uur ) om je uitzending vanaf het begin te kijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Jorinde
Ervaren verkenner

Ik moet zeggen dat wij vooral bij Orange gegaan zijn voor de prijs. 

Mijn moeder moest overstappen naar digitale tv en bij Telenet zou haar dat minstens 80€ per maand kosten. 

Wij begonnen voor haar online te zoeken en kwamen bij Orange uit. Zodoende dacht mijn man "laten wij ook maar Orange nemen". 

Wij betaalden 110€ bij Telenet, omdat we all in hadden (ken de naam van de formule niet meer), terwijl ik vond dat we het bij Telenet wel met iets minder opties konden doen. 

Ik ben dus wel blij dat ik minder betaal, maar qua service en pakket op zich vond ik Telenet beter. Just saying. 

MustafaY
Leidende genezer

@Jorinde,

Van harte welkom en bedankt voor je feedback! 🤗

Groetjes,
Mustafa

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorinde 

Om de reden van terug kijk tv zijn wij thuis nog altijd bij Telenet. Voor de snelheden is het niet bepaald te doen , mooi meegenomen natuurlijk , maar hier wordt elke terug gekeken en niks opgenomen. En dat is idd iets wat ik mis bij Orange dat ze dit nog niet hebben. Heb in het verleden ook Orange gehad en zijn zeker niet slecht als provider maar dan kwam snel het gemis om dingen terug te kijken. Vandaar dan terug de overstap naar Telenet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Chiquita @Ik heb zelfs al een topic gemaakt over de verschillen tussen Orange en Telenet…… 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hanan  

Je bedoeld Telenet waarschijnlijk , ja die hebben dat net als Proximus. Zou toch wel even afwachten want kan zo maar zijn dat je die functie wel erbij gaat krijgen. De nieuwe Orange tv plus app is ook gelanceerd dus misschien doen ze nu ook iets aan de bestaande app en eventueel nieuwe functies. 

Persoonlijk wacht ik er ook op anders zal het gewoon Telenet blijven. Ik mis die vooruitgang wel bij Orange daar kan ik zeker over meespreken. In het begin was het vrij innovatief maar nu lijkt het net als of ze stil staan ergens en dat het blijft zoals het is. 

Maar ze zullen toch ergens iets uit de hoed moeten halen want Proximus doet blijkbaar veranderingen en Telenet heeft dan onlangs de nieuwe pakketten uitgebracht. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen