annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krakend geluid decoder

Topic gestart op: 18-02-19 21h44

Antwoorden: 7 antwoorden

DRD
Gewaardeerd verkenner

Krakend geluid decoder

Ik vroeg mij af of nog mensen dit probleem hebben, vandaar deze post.

Elke +- 10 minuten hoor ik een kort krakend geluid komende van de Orange TV decoder. Niet luid, maar wel merkbaar en kan zeker als storend ervaren worden. Het geluid lijkt mij van de harde schijf te komen, dat vermoedelijk nog een HDD is en geen SSD.

Ik ben nog maar enkele maanden klant dus ik denk wel dat ik een recent model in mijn bezit heb. 

 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
KoenVDB
Gewaardeerd verkenner

Sinds enkele dagen heb ik hetzelfde probleem in combinatie met een foutcode H413 op kanaal van zender Caz. Kan deze niet meer ontvangen. Alle aansluitingen OK, verschillende keren reboot van de decoder helpen niet. Morgen technische dienst bellen, lijkt me een probleem met de decoder. Zelfdiagnose geeft ook problemen  aan

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Hoi, kunnen jullie deze niet gaan omwisselen in de winkel?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
DRD
Gewaardeerd verkenner

Nog niet geprobeerd. Ik vroeg mij af of andere klanten een gelijkaardig probleem hadden en of dit als "normaal" zou kunnen worden beschouwd. Het is geen garantie dat de decoder omwisselen dit probleem zal oplossen (+ je bent alle opnames kwijt).

Vandaar deze post. 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nog niet geprobeerd. Ik vroeg mij af of andere klanten een gelijkaardig probleem hadden en of dit als "normaal" zou kunnen worden beschouwd. Het is geen garantie dat de decoder omwisselen dit probleem zal oplossen (+ je bent alle opnames kwijt).

Vandaar deze post. 

Ugh @DRD,

 

Als je een klikgeluid hoort op je decoder, kan de harde schijf defect zijn. Je zou dan geen toegang hebben tot je  menu en opnames . Als je decoder vaak  hapert, kan je best contact op nemen met de technische dienst (gratis nummer 5000 - optie '4-3-2-1)

 

Ga waarheen de wind je brengt

🏹 Totems Saluut 🏹

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen