Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-02-19 21h44
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik vroeg mij af of nog mensen dit probleem hebben, vandaar deze post.
Elke +- 10 minuten hoor ik een kort krakend geluid komende van de Orange TV decoder. Niet luid, maar wel merkbaar en kan zeker als storend ervaren worden. Het geluid lijkt mij van de harde schijf te komen, dat vermoedelijk nog een HDD is en geen SSD.
Ik ben nog maar enkele maanden klant dus ik denk wel dat ik een recent model in mijn bezit heb.
Sinds enkele dagen heb ik hetzelfde probleem in combinatie met een foutcode H413 op kanaal van zender Caz. Kan deze niet meer ontvangen. Alle aansluitingen OK, verschillende keren reboot van de decoder helpen niet. Morgen technische dienst bellen, lijkt me een probleem met de decoder. Zelfdiagnose geeft ook problemen aan
Hoi, kunnen jullie deze niet gaan omwisselen in de winkel?
Nog niet geprobeerd. Ik vroeg mij af of andere klanten een gelijkaardig probleem hadden en of dit als "normaal" zou kunnen worden beschouwd. Het is geen garantie dat de decoder omwisselen dit probleem zal oplossen (+ je bent alle opnames kwijt).
Vandaar deze post.
Nog niet geprobeerd. Ik vroeg mij af of andere klanten een gelijkaardig probleem hadden en of dit als "normaal" zou kunnen worden beschouwd. Het is geen garantie dat de decoder omwisselen dit probleem zal oplossen (+ je bent alle opnames kwijt).
Vandaar deze post.
Ugh @DRD,
Als je een klikgeluid hoort op je decoder, kan de harde schijf defect zijn. Je zou dan geen toegang hebben tot je menu en opnames . Als je decoder vaak hapert, kan je best contact op nemen met de technische dienst (gratis nummer 5000 - optie '4-3-2-1)
Ga waarheen de wind je brengt
🏹 Totems Saluut 🏹