- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange TV app
Hallo,
Sinds enige tijd hadden wij problemen met onze WiFi, gisteren hiervoor een technieker langs geweest en werd dit ook opgelost. Sindsdien hebben wij problemen met de orange tv app. Meerdere zenders zoals VTM, één, canvas, enz. geven een foutmelding waarin staat: "Afspelen van deze zender is niet toegelaten op dit netwerk. Via WiFi zijn sommige zenders in heel de Europese Unie beschikbaar, maar andere alleen thuis." Ik snap niet waarom wij deze melding krijgen aangezien wij gewoon thuis zitten en verbonden zijn met het Orange netwerk.
Ook kunnen wij geen nieuwe apparaten koppelen aan de app. Wij krijgen namelijk ook op de tv een foutmelding waarop staat dat er een netwerkprobleem is. Het probleem kunnen wij echter niet vinden want volgens de test op de decoder is er wel degelijk verbinding. Ook hebben wij de ethernet kabels eens eruit gehaald en ze opnieuw verbonden. Volgens de technische informatie van de modem staat er dat alle poorten verbinding hebben.
Kan je ons helpen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je kan al eens de stekker van je decoder uit trekken en na een minuutje terug insteken. Ook je Orange tv app verwijderen van je toestel en deze terug installeren. Ook opnieuw koppelen daarna met je decoder . Kijk wat hier het resultaat van is.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb vanavond nog maar eens hetzelfde probleem. Onmogelijk om naar de zenders VRT en VTM te kijken. De andere zenders werkt wel. Dit keer op beide IPads waarop de App staat. En het is zelfs niet mogelijk om te ontkoppelen. Mijn IPads komen nooit buiten en zijn dan ook altijd verbonden met het WiFi netwerk van Orange, zonder switch of repeater. Ik moet zeggen dat wij als intensieve gebruikers van de App kunnen stellen dat dit niet feilloos werkt en dat er vrij frequent problemen optreden.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Lotte_K moet het niet helpen gelieve dan even naar de 5000 te telefoneren,
is bij mijn buren ook ooit gebeurd.
Succes.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je kan al eens de stekker van je decoder uit trekken en na een minuutje terug insteken. Ook je Orange tv app verwijderen van je toestel en deze terug installeren. Ook opnieuw koppelen daarna met je decoder . Kijk wat hier het resultaat van is.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
We hebben uiteindelijk gewoon alles eruit getrokken en dan alles terug opnieuw verbonden.
