Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-21 22h37
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na de laatste update werkt mijn orange tv app plots niet meer. “Het aan melden is niet gelukt. Probeer opnieuw of reset de app”. Heb hem reeds gereset maar als ik dan de app terug wil koppelen via decoder, blijf ik deze melding ontvangen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Dankjewel.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er een “dringende” updarz verschenen voor IOS.
het probleem is opgelost!
Da's goed @Peveer
Ben zo dom geweest de nieuwe versie te downloaden - gevolg - werkt niet meer. Met de vroegere versie wel
Kan je een vorige versie terug plaatsen?
Denk het niet - tenzij je een backup hebt gemaakt van je telefoon ( met iTunes) en deze terug zet @Tinke
Is geen doodgaan - de decoder werkt nog - maar wel enerverend
Dankjewel Gregory, is op enorm enerverend want op slaapkamer hebben we geen decoder. Kijken enkel via app (chromecast)
Zit met hetzelfde probleem sinds de laatste update 😞
Voor TV op je slaapkamer te kijken, als je TV verbonden is met een COAX kabel, dan kan je naar een beperkt aantal (een 20-tal) digitale kanalen kijken (VRT/Canvas (HD), VTM (SD), NPO1/2/3 (SD),...)
Zie: https://www2.telenet.be/nl/landing-pages/signaalswitch/tv/
(Je hoeft hiervoor geen Telenet klant te zijn)