Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-01-20 18h40
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik wou even horen of ik de enige ben met dit probleem.
sinds jaar en dag nemen wij Home and Away op. Tijdens de kerstvakantie hebben wij gemerkt dat er een hele week niet werd opgenomen. Tijdelijk probleem dachten wij.
Echter begin deze week wederom. Programma niet opgenomen! Ben dan gaan kijken in de gids en enkele dagen moet ik opnieuw instellen om die aflevering op te nemen.
hoewel ik wel bij de opties kan kiezen om naar opname instellingen te kijken en te raadplegen.
moet ik nu elke week kijken of mijn programma wordt opgenomen of is er toch iets mis met de instellingen?
bedankt!
Ik heb dit ook regelmatig. Zowel bij mij thuis als bij men vriendin. Soms neemt hij een geprogrammeerde reeks gewoon niet op, de dag erna dan weer wel zonder iets te veranderen. Op en af zetten helpt niet
Ik heb dit ook regelmatig. Zowel bij mij thuis als bij men vriendin. Soms neemt hij een geprogrammeerde reeks gewoon niet op, de dag erna dan weer wel zonder iets te veranderen. Op en af zetten helpt niet
Ugh @kris77,
Neem zeker een kijkje op dit post om de oplossing te lezen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Ik wou even horen of ik de enige ben met dit probleem.
sinds jaar en dag nemen wij Home and Away op. Tijdens de kerstvakantie hebben wij gemerkt dat er een hele week niet werd opgenomen. Tijdelijk probleem dachten wij.
Echter begin deze week wederom. Programma niet opgenomen! Ben dan gaan kijken in de gids en enkele dagen moet ik opnieuw instellen om die aflevering op te nemen.
hoewel ik wel bij de opties kan kiezen om naar opname instellingen te kijken en te raadplegen.
moet ik nu elke week kijken of mijn programma wordt opgenomen of is er toch iets mis met de instellingen?
bedankt!
Ugh @Isabelita1978,
Heb je al gecontroleerd of je decoder niet vol is? Je kan wel een reset uitvoeren zonder je vorige opnames te verliezen.
Zie in dit post nog andere hanteringen die je kan uitvoeren om dit in orde te brengen.
Totem's groeten
Totem
Bedankt voor de tips.
ondertussen geen probleem meer mee gehad. Dus hopelijk opgelost met af en op te zetten👍