annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv gids wazig

Topic gestart op: 09-08-20 21h16

Antwoorden: 12 antwoorden

Simtje84
Gewaardeerd verkenner

Tv gids wazig

OPGELOST

Hallo iedereen, wij zijn nieuw hier... Ik merk op dat onze tv gids wazig beeld heeft.. Hoe kunnen we dit terug ok zetten???

 

15970005641142902662718298677282.jpg

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Simtje84  zet de decoder straks als je gaat slapen eens zonder stroom. Houd er wel rekening mee dat er geen opnames ingepland zijn want die nemen dan niet op. Morgen dan weer herstarten en zie of er iets veranderd is. je kan ook de modem eens herstarten en zien of het oplost. Moest het niks zijn kan je de klantendienst bellen en vragen of die een oplossing hebben of dat er misschien meerdere zijn met hetzelfde probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Simtje84  dat heeft Parick2 toch gezegd

in zijn eerste berichtje. Aan de achterkant van de decoder. 

Bedankt voor je antwoord.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Simtje84  zet de decoder straks als je gaat slapen eens zonder stroom. Houd er wel rekening mee dat er geen opnames ingepland zijn want die nemen dan niet op. Morgen dan weer herstarten en zie of er iets veranderd is. je kan ook de modem eens herstarten en zien of het oplost. Moest het niks zijn kan je de klantendienst bellen en vragen of die een oplossing hebben of dat er misschien meerdere zijn met hetzelfde probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Simtje84
Gewaardeerd verkenner

Na 2 x inbellen op 5000 lijn is het opgelost... Ze houden t dossier nummer 1 week open mocht er nog een probleem zijn..

 

Bedankt voor de hulp

 

Ik moest reset doen en rebooten.. 

 

Mvg Simon boudry 

Josette
Wijze
Wijze

@Simtje84  dat heeft Parick2 toch gezegd

in zijn eerste berichtje. Aan de achterkant van de decoder. 

Bedankt voor je antwoord.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Simtje84 

Net eens getest hier in de shop.

Instellingen > Gebruiker > Code ingeven > Weergave van info beperken moet "uit" staan.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Simtje84
Gewaardeerd verkenner

Beste tomB het werkt terug hoor bedankt.. Mvg Simon 

Leden met de meeste pluimen