Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-11-19 19h03
Antwoorden: 9 antwoorden
Nog iemand zoveel problemen met tvgids? Hier is de gids 8/10 niet juist. Vele keren kunnen we het opgenomen programma maar half bekijken, ofwel missen we het begin of het einde. Updates worden altijd gedaan dus dat is het probleem niet. Zijn het echt beu....
Nog iemand zoveel problemen met tvgids? Hier is de gids 8/10 niet juist. Vele keren kunnen we het opgenomen programma maar half bekijken, ofwel missen we het begin of het einde. Updates worden altijd gedaan dus dat is het probleem niet. Zijn het echt beu....
Hallo @Yoke-Marc,
Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek. Aarzel zeker niet om de antwoorden van de andere tribers te lezen. Deel je mening met hen ook J
Groetjes,
Nelson
@Yoke-Marc en als u eventueel de decoders eens reset ? Let wel op want met een reset zijn de opnames weg. Maar het is wel te proberen omdat het uw probleem kan oplossen. Moest het uw probleem niet oplossen zou ik bellen met de klantendienst en een andere decoder vragen. Moest u dat willen doen voor een nieuwe decoder gaan dan bent u als nog de opnames kwijt op de oude decoder. Dus eigenlijk een rest doen is dan het simpelste maar de beslissing maakt u zelf.
Ik ben het gewoon beu. Het is niet enkel de tv-gids, ook de WiFi reageert vaak heel traag. Nochtans betalen we elke maand €10 extra voor de boost.
@Yoke-Marc zoals bij Telenet wordt deze snelheid niet gegarandeerd op wifi enkel voor internet met de vaste utp-kabel.