annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv-gids

Topic gestart op: 24-11-19 19h03

Antwoorden: 9 antwoorden

Yoke-Marc
Aspirant verkenner

Tv-gids

Nog iemand zoveel problemen met tvgids? Hier is de gids 8/10 niet juist. Vele keren kunnen we het opgenomen programma maar half bekijken, ofwel missen we het begin of het einde. Updates worden altijd gedaan dus dat is het probleem niet. Zijn het echt beu.... 

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
NelsonM
Orange-werknemer

Nog iemand zoveel problemen met tvgids? Hier is de gids 8/10 niet juist. Vele keren kunnen we het opgenomen programma maar half bekijken, ofwel missen we het begin of het einde. Updates worden altijd gedaan dus dat is het probleem niet. Zijn het echt beu.... 

Hallo @Yoke-Marc,

Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek. Aarzel zeker niet om de antwoorden van de andere tribers te lezen. Deel je mening met hen ook J

Groetjes,

Nelson

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Yoke-Marc  en als u eventueel de decoders eens reset ? Let wel op want met een reset zijn de opnames weg. Maar het is wel te proberen omdat het uw probleem kan oplossen. Moest het uw probleem niet oplossen zou ik bellen met de klantendienst en een andere decoder vragen. Moest u dat willen doen voor een nieuwe decoder gaan dan bent u als nog de opnames kwijt op de oude decoder. Dus eigenlijk een rest doen is dan het simpelste maar de beslissing maakt u zelf.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Yoke-Marc
Aspirant verkenner

Ik ben het gewoon beu. Het is niet enkel de tv-gids, ook de WiFi reageert vaak heel traag. Nochtans betalen we elke maand €10 extra voor de boost. 

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@Yoke-Marc zoals bij Telenet wordt deze snelheid niet gegarandeerd op wifi enkel voor internet met de vaste utp-kabel. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen