annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv-gids

Topic gestart op: 20-07-20 22h17

Antwoorden: 10 antwoorden

Amaury_R
Aspirant verkenner

Tv-gids

We ondervonden al meerdere keren dat de programmatie van de digitale tv-gids van Orange niet klopt. De tv-gids zou een bepaald programma moeten opnemen dat bv. om 19u begint. Blijkt dan dat dat absoluut zo niet is.

Ook hebben we het al voor gehad dat een serie in reeks gepland staat, maar dat dan bv. een aflevering niet opgenomen wordt.

Wat ook al voorgekomen is, is dat de programmatie absoluut niet klopt. De tv-gids zegt bv. een bepaalde film op die bepaalde zender, maar dan tonen ze daar een compleet andere film.

Labels (2)
10 ANTWOORDEN 10
Anonymous
Niet van toepassing

@Amaury_R 

Ik heb die problemen ook, maar heb een tijdje geleden al eens printscreen gestuurd naar Orange.

Anonymous
Niet van toepassing

Ik wil hier even nog een update geven, ipv een nieuwe topic te starten.
Het is nog altijd niet in orde met de TV gids. Op vier moeten ze normaal de film "What Happens in Vegas" geven, maar ze zenden " The Day after Tomorrow" uit.  Via de Telenet TV gids staat het goed (volgens een vriendin die Telenet heeft)

Ik ondervind toch nog veel problemen met de TV gids, niet enkel nu met de film maar ook andere programma's die niet juist zijn weergegeven. Hoe kan dit opgelost geraken? Ik heb al in het verleden printscreens gestuurd, maar dat heeft nog geen resultaat opgeleverd? Als het bij Telenet juist staat en bij Orange niet, dan moet het toch ergens bij Orange liggen?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  hier loopt de tv gids inderdaad correct ( heb nog telenet ). Dus inderdaad intern is er iets verkeerd bij hun maar wat kan ik niet juist zeggen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Dat is precies iets wat niet opgelost geraakt. Van mijn printscreens heb ik niets gehoord. Ik ga dat nog eens naar Orange sturen. Kan geen kwaad hé 😊

Leden met de meeste pluimen