Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-07-23 14h23
Antwoorden: 4 antwoorden
3e week op rij dat ik meermaals per dag probeer geholpen te worden via telefoon. Telkens hoor ik (min 17 m aan de lijn) dat ik niet bij juiste dienst ben en wordt doorverbonden. Telkes opnieuw verhaal doen. Bij laatste doorschakeling wordt verbinding verbroken. ook bezoek aan Orange shop heeft niet geholpen. Zit ondertussen meer dan een week zonder digitale TV. Orange heeft fout gemaakt door mij orange-lite contract te geven hoewel ik duidelijk had gezegd dat ik GEEN mobiel nummer heb van orange (contract andere provider via werkgever).
Jammere zaak. Soms is het handig om iemand te vragen die in onderaanneming werkt voor Orange. Bijvoorbeeld vertegenwoordigers, zij krijgen soms heel wat meer (en sneller) gedaan. Succes!
Ik was in de orange shop en kreeg te horen " kom anders binnen 10 dagen eens terug want de man van de klantendienst heeft verlof" 🙄
@peggy1969 goedemiddag,
niet fijn om dit te lezen.
Doe eens via FB- Messenger een berichtje.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Heb geen profiel meer op facebook dus ook dat is geen oplossing
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |