- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
contact met klantendienst
3e week op rij dat ik meermaals per dag probeer geholpen te worden via telefoon. Telkens hoor ik (min 17 m aan de lijn) dat ik niet bij juiste dienst ben en wordt doorverbonden. Telkes opnieuw verhaal doen. Bij laatste doorschakeling wordt verbinding verbroken. ook bezoek aan Orange shop heeft niet geholpen. Zit ondertussen meer dan een week zonder digitale TV. Orange heeft fout gemaakt door mij orange-lite contract te geven hoewel ik duidelijk had gezegd dat ik GEEN mobiel nummer heb van orange (contract andere provider via werkgever).
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Jammere zaak. Soms is het handig om iemand te vragen die in onderaanneming werkt voor Orange. Bijvoorbeeld vertegenwoordigers, zij krijgen soms heel wat meer (en sneller) gedaan. Succes!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik was in de orange shop en kreeg te horen " kom anders binnen 10 dagen eens terug want de man van de klantendienst heeft verlof" 🙄
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@peggy1969 goedemiddag,
niet fijn om dit te lezen.
Doe eens via FB- Messenger een berichtje.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heb geen profiel meer op facebook dus ook dat is geen oplossing
