annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opnames niet allemaal beschikbaar

Topic gestart op: 04-03-25 10h04

Antwoorden: 9 antwoorden

timjong8501
Aspirant verkenner

opnames niet allemaal beschikbaar

Wij zijn sinds een grote maand klant bij Orange.

In het begin hadden wij geen probleem met de tv box.

Maar sinds vorige week kunnen wij sommige opnames niet altijd bekijken.

Dan flikkeren de letters op het scherm " opname beschikbaar tot .... datum " 

En dan kunnen wij die opname niet bekijken. Maar een andere opname bekijken lukt dan wel.

Als wij datzelfde programma dan de dag erna willen kijken , dan lukt dat soms wel/

ik heb op de orange website de handleiding van de decoder bekeken , maar wij hebben een andere decoder dan diegene die op die manual staat.

Is dit een software fout ? Want ik kan enkel het toestel  terugzetten naar fabrrieksinstellingen ( en ben dan ook alle instellingen & opnames kwijt )

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Pletse
Ervaren genezer

Hey @timjong8501 ,

Ik vermoed dat dit geen fout aan het toestel zal zijn vermits ik hetzelfde probleem heb.
We zullen even geduld moeten hebben zodat ze dit bij Orange terug kunnen fixen. Uiteraard mag je altijd een melding maken van het probleem, want wat ze niet weten kunnen ze ook niet fixen.

Ik heb ze al een messengerbericht gezonden en als andere het voorbeeld volgen zullen ze wel snel genoeg merken dat dit een algemeen probleem is.

0 pluimen
Bruggeguard64
Aspirant verkenner

Wij zijn ook sinds een grote maand en half lid geworden . Vroeger Telenet . Nooit geen miserie gehad met Telenet . Alleen duurder in prijzen . 

Nu orange . Ook laten overhalen door de verkopers samen met korting mobiel . 

Hebben ook al van de eerste week miserie met programma's die hij gewoon niet opneemt of opeens verdwenen . Ook als je wil kijken flikkert er een lijn en kan je niks bekijken . Is gelijk dat de app ganse tijd updates doet .

Kwartier later kan je dan wel ineens kijken . Raar maar waar.

Ook zeer beperkt in opnames . Moet al goed kijken dat je er geen 3 instelt want kans bestaat dat het niet lukt .

Moet eerlijk zeggen had ik het allemaal voordien geweten had ik nooit overgestapt . In Wallonië kan je 4 programma's opnemen , in Vlaanderen 2 . Is Vlaanderen dan minder dan Wallonië? Betaling zal wel zelfde prijs zijn . Nee vele tekorten die ze eigenlijk allemaal niet voordien voor waarschuwen . Prijs inderdaad een stukje goedkoper maar voor het verschil moet je enorm veel inboeten . 

Zal niet lang mogen blijven duren want de vrouw heeft er nu al redelijk genoeg van en zal sowieso snel terug overstappen naar Telenet . Op vele punten beter dan orange . 1 groot pluspunt bij orange is dat de wifi bij ons veel beter is dan bij Telenet . Daar hadden we dan veel verlies op . Maar das ook alles . 

Ruim gezegd voor kwaliteit betaal je . Is van alles zo . 

Grtz Alain 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@timjong8501  goedemorgen,

wij hebben nog de oude, misschien eens alle stekkers uit te muur halen

ook je router en modem tv en de tv-box.

En na een paar minuten alles opnieuw erin steken.

Laat hem rustig opnieuw alles binnenhalen.

Succes.

2025.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
timjong8501
Aspirant verkenner

hey @Josette 

Bedankt voor het antwoord.

Dit was de eerste stap die ik had onderdnomen.

Maar geen succes.

Zeer bizar dat het ook maar om sommige opnames gaat. En iedere keer andere ook.

Leden met de meeste pluimen