Kort geschetst: ik wens van buitenaf een wifi module aan te spreken in huis, de module dient om mijn kachel aan te steken, uit te schakelen en te bedienen. Om die module aan te kunnen spreken heb ik een publiek IP adres nodig zodat er communicatie van buitenaf mogelijk is met de module (via VPN). Ja
Vraag
•
Gebruik
1.4K
1
0
0
Goeiemiddag, even op deze manier proberen want de telefonische klantendienst lijkt niet echt zijn ding te doen. Ik heb een Flybox op een zakelijke account. Ik betaal maandelijks €20, BTW in, voor de optie (dacht ik) 100GB 's avonds en Weekends + 50GB overdag. Nu kijk ik op de factuur en zie dat ik 3
Vraag
•
.Netwerk
1.7K
2
0
0
Ik heb een pack via mijn werkgever (budget €50), maar het lijkt erop dat hier maar 2Gb data vervat zit. Kan ik op eigen kosten een aantal Gigabites aan dat package toevoegen? Want gewoon blijven verder surfen, zal me veel kosten, vermoed ik?
Vraag
•
Gebruik
1.8K
2
0
Hallo Allen, Ik wil in een stedelijke ruimte waar geen koper noch coax ligt toch internet. Zodoende heb ik even gekeken naar Flybox maar ook Tadaam viel me in het oog. Nu als ik deze tegenover elkaar leg krijg ik dit alsvolgt: Tadaam: "Ongelimiteerde data" (300Gb) Werkt overal in België Surf tegen 3
Vraag
•
.Netwerk
13.4K
5
0
0
Wie heeft er ook soms slecht bereik in buitenland op zijn 4g?
Vraag
•
In het buitenland
8.2K
7
0
Wanneer ik met mijn herlaadkaart Tempo Touch met 6,27 € belkrediet probeer gebruik te maken van mobiel internet, dan bekom ik met url https://denial.orange.be/mcz-prepnomorecredit? Connexion internet bloquée Votre volume de surf est épuisé, vous n’avez donc plus accès à internet. Pour continuer à su
Vraag
•
Gebruik
4.4K
1
0
hallo! Ik ga binnenkort op skivakantie naar Andorra en vroeg mij af welke opties er bestaan om daar voordelig 4G te gebruiken aangezien de kosten daar €14/MB zijn. Bedankt! Nicolette
Vraag
•
Gebruik
2.7K
3
0
Geaccepteerde oplossing
@Totem Sorry om dit in deze topic te vragen, maar kan je bij een flybox een Arend abonnement krijgen?
Vraag
•
.Netwerk
2.1K
2
0
0
Gisteren had ik nog een perfect werkende verbinding met mijn destijds aangekochte TPLINK Archer MR200 (het verplichte toestel van dat moment) en mijn EasyInternet@Home. Dat de modem geen fantastisch toestel is, was al snel duidelijk. Maar men leert zichzelf wat workarounds en aanvaardt dat sommige p
Vraag
•
.Netwerk
3K
2
0
0