Tips & Tricks

Totem en de Super Users hebben in deze categorie alle tips & tricks verzameld die je leven makkelijker zullen maken! Wil je weten hoe je jouw internetverbinding kan optimaliseren of hoe je jouw tv en telefoon het beste kan configureren? Het is deze kant op!

Lancer un sujet

Discussions

Voir plus
  • Uw Orange WiFi Boosters correct installeren

Hoe installeert u uw Orange WiFi Boosters correct om verbindingsproblemen te vermijden Heeft u onlangs WiFi Boosters van Orange geïnstalleerd en merkt u dat uw apparaten regelmatig de verbinding verliezen? Knipperende lampjes of korte onderbrekingen van het netwerk kunnen wijzen op een probleem met

Article

• 

Tips & Tricks van de Community

1.6K

2

• 2 de oproep instellen.

Heb je een Android telefoon? Let op: het kan een beetje anders zijn bij sommige toestellen! Klik dan op het 'Telefoon' icoontje en daarna rechtsboven op de 3 puntjes. Klik vervolgens op voicemail onderaan- Instellingen- Aanvullende services. Hier kun je de optie 'wisselgesprek' aanzetten. Succes.

Article

• 

220

1

• Je belgerinkel langer instellen van je toestel.

Het belgerinkel langer instellen van je smartphone. Je kan dit doen maak je keuze. Druk precies de onderstaande codes kijk goed naar alle tekens. **61*+32495955555*11*05# voor 05 seconden **61*+32495955555*11*10# voor 10 seconden **61*+32495955555*11*15# voor 15 seconden **61*+32495955555*11*20# voo

Article

• 

324

1

• Hoe je paswoorden beheren

Een uitstekend blog artikel - lezem waard - Je wachtwoorden beheren doe je zo | Orange België

Article

• 

381

0

0

• Wat moet ik doen als ik problemen heb met het mobile / Flybox-netwerk?

Wat moet ik doen als ik problemen heb met het mobiele/Flybox-netwerk? Geen netwerk of zeer traag netwerk? Iedereen denkt onmiddelijk dat het de schuld is van zijn provider? Maar dat is niet noodzakelijk. De ontvangst van gsm-signalen, zowel voor smartphones als voor Flybox, hangt af van verschillend

Article

• 

609

0

0

• Sneller je vragen of antwoorden zien.

Hallo, aan alle Tribers. Er worden regelmatig vragen gesteld door jullie of wij de Wijze geven antwoorden of oplossingen aan jullie. Maar af en toe komen jullie niet meer terug om deze te lezen of terug te beantwoorden. Waardoor? Misschien vinden jullie je eigen gestelde vragen niet terug dat kan, z

Article

• 

598

0

0

• Tips en trics.

Hallo allemaal, Tribers van deze mooie community. Zoals er al velen weten pennen we regelmatig een onderwerp over dingen of de werkwijze ervan, ook over producten van Orange, die makkelijker kunnen op de een of andere manier. Deze kunnen jullie vinden onder dit topic: geef hier maar een klikje op de

Article

• 

625

3

• iPhone - houd onbekende bellers stil

Regelmatig komt de vraag om geen oproepen meer te ontvangen van onbekende nummers Sinds iOS 13 kun je de beltoon uitschakelen als het nummer waarvan je een oproep krijgt onbekend is. Deze gaan direct naar je voicemail Onbekend is Niet in je contacten, en Niet in je lijst met recente oproepenJe kunt

Article

• 

692

2

• De @ gebruiken.

De @ apenkrul. Een kleine boodschap aan alle leden die hier bij tips en tricks lezen komen. Er worden vele vragen gesteld en ook antwoorden gegeven. Maar velen onder jullie antwoorden zonder onderstaande te gebruiken. @ wij noemen het de apenkrul. Anderen die het gebruiken noemen het mention van een

Article

• 

508

0

0

• De decoder start vanzelf op

In het begin had ik naast slaapstand ook de CEC van de decoder actief. Gevoig: als ik de decoder aanzette ging de TV ook aan. En als ik de decoder afzette ging de TV ook uit Na een of ander software update ging de decoder vanzelf aan ergens in de loop van de dag. En natuurlijk ging de TV ook aan. He

Article

• 

794

0

0

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K