Profil de Alrik

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

dimanche 8 décembre 2019 11:49

Mobiele data bijkopen als je mobiele data op is

Het is onmogelijk om met de app mobiele data bij te kopen als je mobiele data op is. 

Je zou de app nog moeten kunnen gebruiken, ook als je data op is, zodat je op zijn minst data kan bijkopen. 

Sage

 • 

11K  messages

il y a 6 ans

@Alrik  dat zou een goede bijkomstigheid zijn.

We zullen @Totem een mentionen en zien wat deze ervan zegt.

Sage

 • 

11K  messages

il y a 6 ans

@Alrik  even terug komend op het antwoordt voor de data bij te kopen zou het denk ik mogelijk moeten zijn.

Heb een stukje gevonden waarbij staat dat het verbruik van de app geheel gratis is en dat men ook dus nog belwaarde op de herlaadkaart kan zetten , voor diegene die een herlaadkaart hebben.

 

Maak je geen zorgen over je surfvolume: Het gebruik is gratis in België en in het buitenland (met uitzondering het gebruik van gps voor de lokalisatie van Orange-shops, hiervan krijg je een pop-up waarschuwing in de app zelf).

Surfverbruik binnen de My Orange-app is volledig gratis, maar het herladen via de bank-applicaties is betalend. Als je bijvoorbeeld al je surfvolume verbruikt hebt, kan je niet meer via elektronische betaling herladen in de My Orange-app. Je kan nog wel een herlaadticket ingeven in de app en op die manier je belwaarde herladen. Of je kan iemand anders vragen om jouw belwaarde via hun app te herladen.

 

@Totem  hoe zit het dan met het bijkopen van data via de app ?

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 5 ans

Het is onmogelijk om met de app mobiele data bij te kopen als je mobiele data op is. 
 

Je zou de app nog moeten kunnen gebruiken, ook als je data op is, zodat je op zijn minst data kan bijkopen. 

Ugh @Alrik,

Je hebt altijd de mogelijkheid om mobiele data bij te kopen via je klantenzone en je My Orange App. De klantendienst (gratis oproep via het nummer 5000)  kan dit voor je in orde brengen. 

De webcare stamleden op sociale media hebben ook een toegang om mobiele data op je nummer toe te voegen.
Je hebt dus veel verschillende mogelijkheden om je mobiele data te herladen.
Aarzel zeker om onze pagina "Surfherlaadbeurten" te checken voor meer info !

Totem's zonnegroeten,

Totem

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Als je mobiele data op is en je hebt geen WiFi ter beschikking, kan je buiten 5000 bellen niet herladen. Mijn punt is dat als je mobiele data opgebruikt is en je geen WiFi ter beschikking hebt, de app niet meer functioneel is, wat jammer is.
Er was vroeger een formule om Facebook en Twitter gratis te raadplegen, ook als je mobiele data op was. Diezelfde methode zou toegepast moeten worden op de orange app, zodat deze nog relevant is op deze momenten. Dat zou volgens mij veel gebruiksvriendelijker zijn, maar dat ben ik.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Als je mobiele data op is en je hebt geen WiFi ter beschikking, kan je buiten 5000 bellen niet herladen. Mijn punt is dat als je mobiele data opgebruikt is en je geen WiFi ter beschikking hebt, de app niet meer functioneel is, wat jammer is.
Er was vroeger een formule om Facebook en Twitter gratis te raadplegen, ook als je mobiele data op was. Diezelfde methode zou toegepast moeten worden op de orange app, zodat deze nog relevant is op deze momenten. Dat zou volgens mij veel gebruiksvriendelijker zijn, maar dat ben ik.

Ugh @Alrik,

Om efficient te zijn moet de app zijn datas naar onze database kunenn sturen. Dat werkt immers via mobiele data (wat meest efficient is). Dus zonder 4G is het gewoon onmogelijk :s

Pas op, je My Orange app verbruikt niets en is wel gratis. Je zult wel bepaalde opties verliezen als je geen data niet meer hebt, maar je app verbruikt geen data.

Het wordt duidelijk geschreven op onze My Orange pagina : "Maak je geen zorgen over je surfvolume: Het gebruik is gratis in België en in het buitenland (met uitzondering het gebruik van gps voor de lokalisatie van Orange-shops, hiervan krijg je een pop-up waarschuwing in de app zelf).

Surfverbruik binnen de My Orange-app is volledig gratis (...)"

Totem's zonnegroeten,

Totem

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Tuurlijk, heb het ook niet over de kosten van de app, enkel over het feit dat die niet bruikbaar is als je mobiele data op is en dat je dan ook niet via de app data bij kan kopen.

met vriendelijke groeten

Pisteur vétéran

 • 

81  messages

Ik heb een vraag. Mijn mobiele data zijn bijna op. Kan ik er zelf bij aankopen via de app? Of moet ik daarvoor echt bellen naar 5000?

 

Ik zou het nl graag nu al in orde maken. (Zondag)

 

Hoe kan ik extra aankopen? (Ps heb geen surfkaart, bedoel gewoon extra dat erna op het factuur zal verschijnen)

Sage

 • 

11K  messages

@Leentje1973  je kan dat ten aller tijde aankopen via je Orange app of online of in de klantenzone. Daar hoef je niet mee te wachten tot maandag. Misschien kan het wel interessant zijn om eens te kijken naar een Go plus of Go intense. Dat kan er misschien voor zorgen dat je niet meer moet bijkopen , het is maar als advies bedoeld want je maakt die keus zelf. Als je zegt dit is een eenmalige aankoop voor data hoef je niet verder te kijken dan zal je wel toekomen.

Apprenti éclaireur

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

Ja, dit is idd een probleem maar ook wel logisch en valt niet op te lossen denk ik.

Loading...